Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Håret mitt er farget, er opprinnelig mørk askeblond. Nå er fargen min sånn lys brun-ish. Og det er gul- og oransje-skjær her og der. Og det liker jeg ikke. Jeg vil ha en kald farge, men selv om jeg farger med kalde farger blir det likevel gulskjær. En dame på vita sa til meg at jeg kunne prøve lillashampo selv om håret mitt er brun-ish. Men når jeg googler etter både blå og lillashampo, får jeg inntrykk av at det er for de med blondt hår som vil fjerne uønsket skjær i håret.. Noen som vet om det funker på brunt hår? Og vet noen hva jeg bør velge, blå-, lilla- eller sølv-shampo? Ser de koster en del, så vil unngå å velge feil.

Takk for hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Linn35
Skrevet

Hei. Håret mitt er farget, er opprinnelig mørk askeblond. Nå er fargen min sånn lys brun-ish. Og det er gul- og oransje-skjær her og der. Og det liker jeg ikke. Jeg vil ha en kald farge, men selv om jeg farger med kalde farger blir det likevel gulskjær. En dame på vita sa til meg at jeg kunne prøve lillashampo selv om håret mitt er brun-ish. Men når jeg googler etter både blå og lillashampo, får jeg inntrykk av at det er for de med blondt hår som vil fjerne uønsket skjær i håret.. Noen som vet om det funker på brunt hår? Og vet noen hva jeg bør velge, blå-, lilla- eller sølv-shampo? Ser de koster en del, så vil unngå å velge feil.

Takk for hjelp :)

Jeg har brunt hår med rødskjær i, og har brukt en lilla shampo fra Bedhead en del. Jeg syns dessverre den funker dårlig. (I tillegg til at fargen griser til hele dusjen og er vanskelig å få vekk!!!) Kanskje det er merket som ikke er bra nok, men i følge frisøren burde jeg visst heller prøve sølv eller knallblå? jeg vet virkelig ikke, men lilla var iallefall nedtur for min del.

Håper du får andre mer fornuftige svar ;)

Skrevet

Er mørk blond og lillashampo funker ikke noe særlig. Hvis du likevel bestemmer deg for å prøve, ikke kjøp lillashampo på vita, men gå heller på frisørsalong 😊

Skrevet

Fudge sin er ikke så dyr, veldig drøy og god. Har brukt den i brunt og blondt hår. Syns den er helt ypperlig. Har du den i tørt hår før vask så er den enda mer effektiv.

Skrevet

Fudge sin lillasjampo er veldig effektiv mot gultoner, skal være i maks 5 min. Best pris tror jeg du får her (gratis frakt når du kjøper for hundre norske, bestilte derfra selv) :)

• Liker 1
Skrevet

Takk for hjelpen :) Da prøver jeg fudge sin, og ser hvordan det går :)

Skrevet

Fudge sin og l'oreal sin sølvshampoo er gode. Jeg er blond nå da, men syns björn axen sin silverspray er bedre enn alt annet jeg har prøvd. Det er en leave-in spray

AnonymBruker
Skrevet

Som de sier over her, fudge sin funker godt på brunt hår! Elsker den :laugh:

Anonymous poster hash: 5b09f...f1b
AnonymBruker
Skrevet

Er også veldig fornøyd med Fudge! :)

Anonymous poster hash: f4cf7...9f7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tidligere brukt Fudge sin og kan ikke huske at det hjalp i det hele tatt, men ser dere snakkr om å ha den i i 5 minutter? Må man det? Ingen som sa det til meg....jeg bare vasket, skylte ut med en gang, jeg... (?)

Anonymous poster hash: 5e22c...e36
Skrevet

Jeg har tidligere brukt Fudge sin og kan ikke huske at det hjalp i det hele tatt, men ser dere snakkr om å ha den i i 5 minutter? Må man det? Ingen som sa det til meg....jeg bare vasket, skylte ut med en gang, jeg... (?)

Anonymous poster hash: 5e22c...e36

Den må nok få virke et par minutter ja, trekke inn i hårstråene :)

Gjest Meglerfrøken
Skrevet

Joico sin lillashampo er også ganske god.:)

Som et alternativt tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...