Gå til innhold

Har dating før til noe seriøst for dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har skaffet meg sukker, og bruker mye tid og energi på å finne noen å dele livet med. Men er de seriøse?

Anonymous poster hash: b5de5...537
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ført til skule det stå! :P

Anonymous poster hash: b5de5...537
Skrevet

Jeg har møtt en del menn igjennom sukker, og de fleste var seriøse, det bare klaffe ikke

hundre prosent. Men, mot slutten(jeg meldte meg ut i fjor sommer) så merket jeg at flere og

flere kun var ute etter sex, så da orka jeg ikke mer...

men, det finnes nok menn der inne som vil mer enn det! :)

Gjest Fenrir
Skrevet (endret)

De fleste jeg var på date med når jeg skulle prøve ut sukker en gang var seriøse tror jeg, hvorfor ellers vil man være der. Hvis man vil ligge rundt er det jo bare å ta en tur på byen, er litt verre med kjærligheten og finne seg en som konkret er ute etter et forhold.

Men det var så mye rare greier med de jentene på sukker at jeg gav opp til slutt.

Vurderte å melde meg inn igjen nå for en uke siden for å se om det var noen snille og pene jenter for jeg slo opp med eksen min for ca 8 måneder siden og tenkte kanskje det var på tide å finne meg en ny en men jeg drikker så sjeldent lengre så er ikke alltid like lett å finne en dame da.

Endret av Fenrir
Skrevet

Synes tvert imot det var for mye seriøse folk på Sukker... Drev og skrev avhandlinger om seg selv og forvaentet at jeg skulle gjøre det samme. Hva med å ikke ta seg selv så høytidelig, liksom? Har møtt et par stykker, men det har aldri blitt klaff.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fant ekskjæresten på sukker (som ikke var helt for meg etterhvert) og min samboer på tinder. Så det er virkelig mulig :) Samboeren min var jeg på første date med bare 10 dager etter jeg skaffet med tinder så ble fort kapra for å si det sånn

Anonymous poster hash: d1c35...8ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...