AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Hei Kan noen anbefale meg det billigste og beste mobilabonnementet til en operatør som bruker Telenor sitt nett? Jeg har Tele2 nå, men er ikke fornøyd med dekningen på hytta. Hadde Telenor tidligere og da var det 3G-dekning der. Har per i dag Tele2 XL og da har jeg 6GB data inkludert. Dersom jeg overstiger 6GB så koster det meg ikke noe, eneste som skjer er at hastigheten går ned. Finnes det noe tilsvarende hos andre operatører? Trenger altså mye data. Takk for hjelpen 😊Anonymous poster hash: f6243...21d
Teardrop Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Du kan i grunn velge etter hvilken logo du synes er kulest.. Alle har jo 199kr mnd - bruk så mye du vil og det holder mer enn lenge nok for meg og alle jeg kjenner. Bortsett fra 1 som har pakken over til ca 299.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Du kan i grunn velge etter hvilken logo du synes er kulest.. Alle har jo 199kr mnd - bruk så mye du vil og det holder mer enn lenge nok for meg og alle jeg kjenner. Bortsett fra 1 som har pakken over til ca 299. Alt du snakker om til 199 inneholder bare 1 gb data...atså ubrukelig for TS. Anonymous poster hash: 8976c...167 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Djuice. Ikke ubegrenset, men billig og Telenordekning. Anonymous poster hash: c38f6...fa1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #7 Skrevet 8. januar 2015 Onecall er jo allerede netcom. Jeg byttet fra netcom til onecall for flere år siden fordi netcom ikke hadde dekning der jeg bodde. Ca et halvt år seinere bytta onecall til netcom å dekningen min forsvant igjen. Måtte igjen bytte abo. Så det at onecall skal til netcom NÅ er bullshit, at det bir offesielt nå, eller at alle brukerne bførst blir flytta nå er mulig. All pr for de er pr. Fuckings reklamehorer! I starten reklamerte de med noe som "vi har ikke tv reklame, derfor er vi så billige" selv da hadde de jo reklame, nå er det å se overalt. Drittselskap Anonymous poster hash: 81644...6b9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #8 Skrevet 8. januar 2015 Onecall er jo allerede netcom. Jeg byttet fra netcom til onecall for flere år siden fordi netcom ikke hadde dekning der jeg bodde. Ca et halvt år seinere bytta onecall til netcom å dekningen min forsvant igjen. Måtte igjen bytte abo. Så det at onecall skal til netcom NÅ er bullshit, at det bir offesielt nå, eller at alle brukerne bførst blir flytta nå er mulig. All pr for de er pr. Fuckings reklamehorer! I starten reklamerte de med noe som "vi har ikke tv reklame, derfor er vi så billige" selv da hadde de jo reklame, nå er det å se overalt. DrittselskapAnonymous poster hash: 81644...6b9 Onecall ble først kjøpt opp av Netcom i fjor. Du tenker sannsynligvis på network Norway som onecall brukte før i tiden (de hadde samme dårlige dekning som Netcom). Ingen er flyttet over på Netcom sitt nettverk enda, men de blir flyttet over fortløpende.Anonymous poster hash: f8d90...cfe
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 Djuice har kampanje nå hvor man får 3 mnd med 8 GB til 299. Talkmore har også en sånn kampanje.Anonymous poster hash: f8d90...cfe
sugarcrush Skrevet 8. januar 2015 #10 Skrevet 8. januar 2015 Talkmore? 299,- for 5GB med mulighet for ekstra data.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #11 Skrevet 8. januar 2015 Har slitt med det sammen, hadde Tele2 med 6 GB til kr. 199, men fungerte ikke pga. Dårlig dekning eneste som fungerer er Telenor, byttet derfor til Djuice. Billigere enn Telenor men med samme dekning, fungerer utmerket.Anonymous poster hash: 96059...904
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå