Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2004 #1 Skrevet 1. august 2004 Hva er det med gutter som stirrer intens på oss jenter, da snakker vi ikke om litt øyekontakt men dyp stirring. Er dere bare kåt eller en psykopat? Har opplevd det på noen fester hvor en gutt kan stå med andre og snakke mens han stirrer på meg med det blikket,er det en annen form for øyekontakt? og jeg går ikke med noe utfordrende klær heller.
Gjest Sukkerert Skrevet 1. august 2004 #2 Skrevet 1. august 2004 Han prøver kanskje å få øyenkontakt med deg, men har litt lite sosiale antenner. Jenter bruker mer nyanser i kroppsspåket enn gutter når de flørter.
Comeback Kid Skrevet 2. august 2004 #3 Skrevet 2. august 2004 Vi er definitivt psykopater. Ingen tvil om det. :o
Gjest TomKrus Skrevet 2. august 2004 #4 Skrevet 2. august 2004 Vi er definitivt psykopater. Ingen tvil om det. :o Tror heller vi er kåte. Iallfall en av delene. I verste fall begge.
Gjest GreenSky Skrevet 2. august 2004 #5 Skrevet 2. august 2004 Kanskje han ikke er klar over at han stirrer. Kanskje han bare tenker: Oh! For et guddommelig vesen! Og blikket hans blir dratt mot deg som en møll i natten mot en lampe. Eller som et unge forran godteridisken. Eller som meg forran bardisken. Eller.... Ja, du skjønner bildet.
slapp_nuddel Skrevet 2. august 2004 #6 Skrevet 2. august 2004 kanskje han har glassøyer og egentlig ikke så på deg i det hele tatt Men jeg stemmer mer på full gutt.. som stod og tenkte så det knaket på en god sjekkelinje han kunne servere deg.. Siden han tenkte på det når han så på deg.. var hjernen allerede overarbeidet med den oppgaven.. og han kunne derfor ikke tenke over at han burde snu seg litt vekk mens han tenkte....
aline Skrevet 2. august 2004 #7 Skrevet 2. august 2004 kanskje han bare syntes du var dritlekker, full eller ikke, og ikke klarte annet en å stirre? det hender at man ser så praktfulle mennesker at man glemmer folkeskikk!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå