Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har lyst å reise bort å få litt sol og bading i slutten av Mars i forbindelse med min fars 60 års dag.

Vi skal ha med barna våre på 2 og 4, så vi orker ikke kjempe lange flyturer som thailand og usa.

Har sett litt på Cruise rundt kanariøyene, men synes temeraturene ligger under 20 grader flere steder, og det er jo bare bortkastet, for barn som vil bade...

Noen som hvet hvor det er varmt og badetemperaturer i i mars??

Anonymous poster hash: 68cb1...a63
Skrevet

Kanskje Dubai og Egypt har badetemperatur. Utenom det så er det nok kanariøyene som gjelder.

Eventuellt Kapp Verde siden du ikke ønsker lang flytur.

Finn et hotellanlegg gjerne Blue Village med Star Tour eller Sunwing med Ving siden dere har barn med og sjekk at de har oppvarmet basseng. Ofte ligger da temperaturen på 25 grader og det klarer tilogmed jeg å komme ut i som helst foretrekket 30 pluss, hehe.

http://www.startour.no/feriereiser/spania/lanzarote/playa-blanca/flamingo-beach-resort/verdt-a-vite/pc-000002366/#content

Dette anlegget på Lanzarote er veldig koselig og har oppvarmet basseng på 24 grader i mars. Det ligger i Playa Blanca helt syd på Lanzarote og har fine muligheter til å spasere langs strandpromenaden. Ligger også,flere koselige strender bortover og mange bra tavernaer/ resauranter å spise på. Lanzarote er dessuten en liten øy men med mye å oppleve og utforske. Bare å melde seg på utflukter hos Star Tour.

Man kan også ta ferje over til Fuerteventura. Den går mange ganger om dagen.

Jeg har vært på alle Kanariøyene og har selv vært på Flamingo og synes stedet og hele området er veldig bra for en avslappende familieferie for både de yngre og eldre.

Gjest Solstråla88
Skrevet

Vi var på gran canaria i mars 2012 og hadde tempraturer på 25-30 grader på dagen og rundt 18-20 på kvelden. Kjempe fin tid og dra på

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, så det er varmere enn gjennomsnittstemperaturen sier??

Ja det blir nok gran canaria ett eller annet sted.

Takk for tips:)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Hmm, så det er varmere enn gjennomsnittstemperaturen sier??

Ja det blir nok gran canaria ett eller annet sted.

Takk for tips:)

Altså, det var de tempraturene de målte når vi var der. Hvis du vil satse på gc så er puerto rico, amadores og mogan fine steder og dra, stille og rolig og veldig vær stabilt. Vi pleier å være på Anfi del mar, men det er ganske dyrt der.

Skrevet

Kanariøyene eller nord afrika. Ikke så lang reisevei og bra temperaturer.

Skrevet

Ikke puerto rico, utrolig kjipt om du får hotell oppi fjellene.... Sjekk ut millioneras på GC, veldig fint :))

Gjest Solstråla88
Skrevet

Ikke puerto rico, utrolig kjipt om du får hotell oppi fjellene.... Sjekk ut millioneras på GC, veldig fint :))

Ulempen med meloneras er at det ofte blåser ganske kaldt der i mars, vi var der et år, og det var ikke strand vør, tiltross for gode tempraturer. Det kan komme skikkelog kald vind

Skrevet

Takk for tipset, det visste jeg ikke:) Vi var der rett før jul og det blåste godt noen dager!

Gjest Solstråla88
Skrevet

Takk for tipset, det visste jeg ikke:) Vi var der rett før jul og det blåste godt noen dager!

Jo lenger ned på øya du kommer, jo mer stabilt vær er det. Vi pleier å være på Anfi del mar, men puerto de mogan er også helt nydelig. Der ligger du i le for vind, og det er bra tempraturer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...