AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 alle er forskjellige, det vet jeg;) Men ja. Vil gjerne få svar fra dere menn som er eller har vært VELDIG populære blandt damer. "player" gutter;; Hva gjør dama til mer enn et ligg? Forelsker dere dere i det hele tatt? Hva er eventuelt turn off? Gutten jeg er ute etter har aldri hatt dame men velger og vraker blandt DRITFINE damer og er kjent som en player.. Hvordan få en sånn mann?! Anonymous poster hash: ecf4e...e73
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Lykke til. Anonymous poster hash: 63dba...ec9 9
Gjest brutal_mann Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Begynner med å sende meg en PM Neidu, du har nok ikke lyst på den fyren der. Han må nok lande litt før han blir noe du vil bruke tid på. 1
Gjest Kili Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Så klart blir jeg også forelska. Turn off er ekstrem fedme, late kvinner, de som syter og ikke gjør noe med det, de som gjør seg mer til ute blant andre i stedet for å være seg selv, de som må operere inn alt mulig for å bli vakker. Hvordan du får en sånn mann? Vær deg selv, gjerne litt humor, og flørt litt kanskje? Gå ut der du vet sånne menn holder seg. Ellers er de overalt.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Jeg slutter aldri å forbause meg over hunnkjønnet. De fleste kvinner vil si at de ønsker seg en mann som ikke er utro, men om du finner deg en slik som du skisserer har du 98% sjanse for at han er utro mot deg. (98% er et tall tatt ut av løse lufta, men jeg tror ikke det er så galt.) Anonymous poster hash: 10039...e1f 9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Du kan jo foreslå åpent forhold. Anonymous poster hash: a4eb9...f68
Synapomorphy Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 alle er forskjellige, det vet jeg;) Men ja. Vil gjerne få svar fra dere menn som er eller har vært VELDIG populære blandt damer. "player" gutter;; Hva gjør dama til mer enn et ligg? Forelsker dere dere i det hele tatt? Hva er eventuelt turn off? Gutten jeg er ute etter har aldri hatt dame men velger og vraker blandt DRITFINE damer og er kjent som en player.. Hvordan få en sånn mann?!Anonymous poster hash: ecf4e...e73 Forhåpentligvis utvider hjernecellen din seg med årene. 2
Sofia123 Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Spar deg for hjertesorgen og finn deg en annen. 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #10 Skrevet 5. januar 2015 Bli sånn selv. Anonymous poster hash: e8354...615
Gjest Kili Skrevet 5. januar 2015 #11 Skrevet 5. januar 2015 Du må ikke glemme å ta han på tissen. Sier han nei da så må det være noe galt med han!!!!!!!!!!!!!!
Gjest oleoh Skrevet 5. januar 2015 #12 Skrevet 5. januar 2015 Hvorfor tror du at popularitet betyr det at personen er en god partner eller er så mye bedre?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #13 Skrevet 5. januar 2015 Vel du er i det minste åpen og ærlig. Jenter flest sier at de ikke åpent at de vil ha playere som puler rundt (selv om de selvfølgelig vil). Hvordan få en slik? Vær finere enn alle andre jenter, og vær et dyr i senga. Vær tilgjengelig for sex 24/7, og vær åpen for absolutt alt (trekanter, wetsex, anal, A2M osv.). Og selvfølgelig et åpent forhold. Lykke til! Anonymous poster hash: c8595...bbe 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #14 Skrevet 5. januar 2015 Hvorfor tror du at popularitet betyr det at personen er en god partner eller er så mye bedre? Sa jeg at popularitet hadde noe å si?Anonymous poster hash: ecf4e...e73
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #15 Skrevet 5. januar 2015 Forhåpentligvis utvider hjernecellen din seg med årene. Hilsen den personen som slenger dritt til en "dum" person på et forum :D spar deg for drittkommentarer hvis du er bedre selv Anonymous poster hash: ecf4e...e73
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #16 Skrevet 5. januar 2015 Så klart blir jeg også forelska. Turn off er ekstrem fedme, late kvinner, de som syter og ikke gjør noe med det, de som gjør seg mer til ute blant andre i stedet for å være seg selv, de som må operere inn alt mulig for å bli vakker. Hvordan du får en sånn mann? Vær deg selv, gjerne litt humor, og flørt litt kanskje? Gå ut der du vet sånne menn holder seg. Ellers er de overalt. Men er ikke de fleste over-gjennomsnitlige jentene sånn som du beskriver? Flørtete osv... I need some juice!! Hva får en sånn mann til å tikke skikkelig?!Anonymous poster hash: ecf4e...e73
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #17 Skrevet 5. januar 2015 Vel du er i det minste åpen og ærlig. Jenter flest sier at de ikke åpent at de vil ha playere som puler rundt (selv om de selvfølgelig vil). Hvordan få en slik? Vær finere enn alle andre jenter, og vær et dyr i senga. Vær tilgjengelig for sex 24/7, og vær åpen for absolutt alt (trekanter, wetsex, anal, A2M osv.). Og selvfølgelig et åpent forhold. Lykke til! Anonymous poster hash: c8595...bbe Takk for et seriøst svar!! Hvordan være dyr i senga da? bra i senga bare? Og hvordan få han til å "legge merke" til meg feks? Og jeg vil jo få han til å bare ha meg, ikke noe åpent forhold om jeg skulle satset på noe.. Hvordan få til det da?Anonymous poster hash: ecf4e...e73
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #18 Skrevet 5. januar 2015 Begynner med å sende meg en PM Neidu, du har nok ikke lyst på den fyren der. Han må nok lande litt før han blir noe du vil bruke tid på. Ja for hvordan ser egentlig sånne gutter på jenter? Anonymous poster hash: ecf4e...e73
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #19 Skrevet 5. januar 2015 Styrer unna KG, kan være en begynnelse. Populære menn er ikke populær på KG.Anonymous poster hash: e1344...ea2 3
Gjest Kili Skrevet 6. januar 2015 #20 Skrevet 6. januar 2015 (endret) Styrer unna KG, kan være en begynnelse. Populære menn er ikke populær på KG.Anonymous poster hash: e1344...ea2 På kg er vel få populære xD Kun visse brukere.. Endret 6. januar 2015 av Tissefant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå