AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Bare i brune med rosa sløyfe? Det ser ut som det er utsolgt overalt... http://www.miinto.no/p-297555-mel-gummistovel Anonymous poster hash: 8ef78...baa
Leini Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Har du kun sjekket nett butikker? Finnes det butikker som har dette merket? Vi sleit veldig med å finne en spesifikk jakke i en bestemt farge. Utsolgt overalt på nett. Men når jeg ringte butikkene, fikk jeg tak i en ganske raskt. Kunne det fungert? Ellers er det alltids å lete etter de på Finn eller kjøp/salg sider på FB. Evt legge ut etterlysnings-annonse også.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Jeg vet de hadde dem i en butikk på Grünerløkka i Oslo for et par år siden, men jeg husker ikke navnet på butikken og er ikke godt nok kjent til å finne frem til den uten. Regner med at de kanskje uansett ikke har dem lenger siden det er så lenge siden og de ellers ikke selger dem lenger... Anonymous poster hash: 8ef78...baa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå