Gjest Kili Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=PgUWr5RSMoU Digger denne videoen. Jeg hadde gjort akkurat det samme. Bare at jeg hadde tømt over dama også. Maken til kjerring som lar ungen holde på. Hva tenker hun med? Bare står der som en tulling! Videoen ligger i spoileren. Endret 5. januar 2015 av Tissefant 2
WubWub Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 ser ut som fyren der trenger litt melk selv, han har jo tynnere ben enn ungen nesten..... her må det kalsium, proteiner , brenpress og knebøy til .. stakkars ser ut som ungen holder på å knekke fyrstikk bena hans 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Hadde ikke gjort det selv da, men mora og ungen hadde fått kjeft Anonymous poster hash: 70a1e...6cd
Gjest Kili Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 ser ut som fyren der trenger litt melk selv, han har jo tynnere ben enn ungen nesten..... her må det kalsium, proteiner , brenpress og knebøy til .. stakkars ser ut som ungen holder på å knekke fyrstikk bena hans Hva så om han er tynn. Han gjorde vertfall noe som han får min respekt for!! Lo så jeg grein første gangen jeg så videoen xD
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 hadde nok gjort noe tilsvarende selv å så snudd meg til moren å sagt, jeg er et resultat av fri barneoppdragelse Anonymous poster hash: 7216d...47c 4
MenaQuin0ne Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 moren ville fått den der melka ned i nakken 2
Kittykat Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Jeg synes mannen her kunne latt være å helle melk over ungen og istedet snakket skikkelig til barnet og moren. Eventuelt dyttet handlevognen bort. Barnslig gjort av en voksen mann å helle melk over et barn i en sånn situasjon. Jeg hadde ikke oppført meg sånn mot et barn. 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Jeg synes ikke dette er morsomt. Anonymous poster hash: a298d...61f 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Jeg synes mannen her kunne latt være å helle melk over ungen og istedet snakket skikkelig til barnet og moren. Eventuelt dyttet handlevognen bort. Barnslig gjort av en voksen mann å helle melk over et barn i en sånn situasjon. Jeg hadde ikke oppført meg sånn mot et barn. Ingen blir skadet av å få melk hellt over seg. Men at man lærer litt av det er det en større mulighet for. Og hvis ikke ungen lærte av det så gjorde forhåpentligvis mora det. Anonymous poster hash: 69697...e25 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #10 Skrevet 6. januar 2015 ser ikke hva som var galt i dette? Mora kom hvert fall ikke til å gjøre noe (herregud!!) så da måtte jo han mannen gjøre noe. Jeg hadde blitt så flau om min unge hadde stått sånn, men altså man gjør jo noe med det da!! hun står jo bare og later som ingenting! Synes ikke synd på ungen heller pga han blit våt. Han vokser allerede opp med ei mor (og sikkert en like ubrukelig far) som ikke tar ansvar og ikke tar vare på han som han fortjener og trenger. Da kommer "landsbyen" inn Anonymous poster hash: dcaf3...fab
Gjest Kili Skrevet 6. januar 2015 #11 Skrevet 6. januar 2015 (endret) Jeg synes mannen her kunne latt være å helle melk over ungen og istedet snakket skikkelig til barnet og moren. Eventuelt dyttet handlevognen bort. Barnslig gjort av en voksen mann å helle melk over et barn i en sånn situasjon. Jeg hadde ikke oppført meg sånn mot et barn.Lov å være barnslig selv om man er voksen. Ungen fortjente det men mora burde fått litt også. Voksne og barn som oppfører seg som dritt fortjener litt mer enn prat. Alle tåler å bli våt av litt melk. Endret 6. januar 2015 av Tissefant 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #12 Skrevet 6. januar 2015 Lov å være barnslig selv om man er voksen. Derfor du har valgt det nicket? Anonymous poster hash: 50765...e62
Gjest Kili Skrevet 6. januar 2015 #13 Skrevet 6. januar 2015 Derfor du har valgt det nicket?Anonymous poster hash: 50765...e62 Det var det første jeg kom på xD uansett så er jeg aldri redd for å være barnslig. Det må jo være dritkjedelig å aldri være barnslig! 2
Gjest Fluttershy Skrevet 6. januar 2015 #14 Skrevet 6. januar 2015 Jeg hadde heller gjort det på moren en ungen. Barnet har ikke blitt oppdratt bedre og det er foreldrenes feil,ikke barnet. Ja, han oppførte seg ufordragelig, men det er jo tydligvis slik han er vandt med å få holde på så da vet han ikke bedre. Får håpe både mor og barn lærte av episoden. 1
Flavio Skrevet 8. januar 2015 #15 Skrevet 8. januar 2015 Nesten alle har opplevd slike ufordragelige unger med like ufordragelige foreldre. Vi gjør ikke nødvendigvis som mannen i denne videoen, men vis meg den som ikke har kjent lysten til å gjøre det.
Gjest Bud Skrevet 8. januar 2015 #16 Skrevet 8. januar 2015 Har sett det samme, ei eldre dame som det tippet over for, dialogen var som følger; 1: Kan du få barnet til å slutte å kjøre handlevogna i beina mine? 2: Vi tror på fri barneoppdragelse, så dette må han finne ut av selv. 1: (Tømmer en melkeliter i hodet på gutten) 2: Hva er det du gjør?! 1: Du skjønner, jeg hadde også fri barneoppdragelse, og nå fant jeg ut av det.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #17 Skrevet 8. januar 2015 Jeg synes mannen her kunne latt være å helle melk over ungen og istedet snakket skikkelig til barnet og moren. Eventuelt dyttet handlevognen bort. Barnslig gjort av en voksen mann å helle melk over et barn i en sånn situasjon. Jeg hadde ikke oppført meg sånn mot et barn. Han ser ut til å prøve begge deler. Anonymous poster hash: 07cce...551 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #18 Skrevet 8. januar 2015 Å, så tøffe dere er. Faktum er at de færreste av dere hadde gjort noe lignende. Jeg har jobbet i matbutikk i mange år, og det skjer ofte at både barn og voksne ikke kan oppføre seg, men ikke at noen reagerer slik som dette. Dere hadde nok snakka til mora, men ikke tømt melk over ungen. Uansett ufint å helle melk på ungen. Det er et BARN, som ikke tenker på samme måte som du som er voksen. Ungen trenger imidlertid å bli snakket til, så det burde gjøres - eller ta det med moren. Anonymous poster hash: 7606a...d9e 2
sjonkelrolf Skrevet 8. januar 2015 #19 Skrevet 8. januar 2015 Ser ut til at både mora og ungen trenger en dose disiplin...
Gjest Booker Skrevet 8. januar 2015 #20 Skrevet 8. januar 2015 Å, så tøffe dere er. Faktum er at de færreste av dere hadde gjort noe lignende. Jeg har jobbet i matbutikk i mange år, og det skjer ofte at både barn og voksne ikke kan oppføre seg, men ikke at noen reagerer slik som dette. Dere hadde nok snakka til mora, men ikke tømt melk over ungen. Uansett ufint å helle melk på ungen. Det er et BARN, som ikke tenker på samme måte som du som er voksen. Ungen trenger imidlertid å bli snakket til, så det burde gjøres - eller ta det med moren.Anonymous poster hash: 7606a...d9e Pfff, vi heller melk over deg i neste omgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå