AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Jeg er en jente på 19 år. Jeg har nettopp opperert for prolaps, og har tanker om å gjøre det jeg kan for å ikke få det igjen. I sommer skal jeg til syden hvor jeg kommer til å gå veldig mye, og da vil jeg ha de skone som er best for ryggen og ikke noen flate sandaler. Det blir veldig varmt å ha med vanlige joggesko, så jeg lurte på om noen har noe tips til noen sko som er tynne, lette, som lufter, og helst ikke ser så helt verst ut Anonymous poster hash: 37bca...cef
SBY Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Sandaler-ish: Birkenstock! De er amazing. Brukte de til og med på ferie i NYC på sommeren. God oppbygging, fordeler vekten over hele foten og god tykkelsen på såla. Lette tøysko: Toms. Men bruk også en innleggssåle, hvertfall under hælen da såla er litt tynn. Den sitter perfekt på foten og tøyet tilpasser seg din fot. Den er er superlett og du vil aldri få gnagsår heller. Mine absolutte favoritter!
Sugerøret Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 det er så induviduelt! Du må nesten teste skoene.Jeg har hatt flere prolapser selv og ryggen er fintfølendes for skoskifte. mine venner sverger til et merke,et merke jeg ikke kan bruke for da får jeg økte smerter. Test ut skoene litt
Gjest Yellowrose Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Jeg har ecco sandaler og er kjempe fornøyd med dem! Behagelige og ser ikke så verst ut heller :D
Gjest Solstråla88 Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Har hørt mye bra om merrel sandalene
sol87 Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Jeg ville aldri gått med Toms på ferie hvis jeg skulle gå mye, heller ikke med innleggsåle. Men som et ekstra skopar funker de sikkert. De er for flate. Ecco-sandaler er gode.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Birkenstock er helt forferdelige for mine ben, mens vanlige ballerinas er gode. Det er så individuelt, så du får nesten bare prøvegå hjemme først. Det kan også være lurt å ha med et ekstra par flipflops eller sandaler slik at du kan bytte sko i løpet av dagen. Anonymous poster hash: 9f8b7...72c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå