AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Hei! Jeg ønsker å overraske kjæresten min med en tur til Berlin i bursdagsgave. Har dere noen hotelltips å komme med? Jeg har sett på TRYP Berlin mitte hotel, men etter som jeg er helt blank på avstander og sentrum i Berlin ønsker jeg litt tips:-) Har dere andre anbefalinger å komme med også? Og mens jeg er så godt i gang.. Hvordan ville dere ha gitt en slik gave? Jeg føler det blir kjedelig å gi han en konvolutt med reisebekreftelsen:p Anonymous poster hash: 74fae...b46 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Det er ikke ett sentrum i Berlin, det er mer et "sentrum" i hver bydel. Hvor det vil være finest for dere å bo kommer an på hva slags omgivelser dere liker. Kollektivtransport i Berlin er effektiv og veldig bra og taxi er rimelig, så det er ikke noe problem å komme seg til severdigheter og restauranter i andre deler enn der dere bor. Liker dere det mondent eller livlig, rolig eller med mye uteliv, osv. Klassisk reisegave er vel bekreftelsen inni en guidebok. Kanskje gi et lite puslespill med lett gjenkjennelig Berlinmotiv du får laget hos FotoKnudsen? Anonymous poster hash: f54ff...443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå