AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Hei, mistanken begynner å bre seg mer og mer i meg. Jeg tror det "umulige" har skjedd - og jeg er gravid - på p-pillen. Har gått på p-piller i flere år og det har hendt jeg har glemt en pille eller slurvet tidligere, men det har alltid gått bra. I det siste har jeg tatt pillene som jeg skal, +-1time ifht klokkeslett, men har hatt et par dager med migrene og påfølgende oppkast. Og oppkast kan vel svekke effekten av en pille man har tatt den dagen? Det jeg egentlig lurer på er, er det noen andre her som har blitt gravide imens de gikk på p-pillen? hvor lang tid tokk det i såfall før du forstod at du var gravid og hvor lenge hadde du tatt nye p-piller samtidig som du var gravid? tenker at det må jo skade et foster?? Er det noen som har gått på p-piller i lang tid før de så ble gravide på p-pillen? Anonymous poster hash: 288d9...44b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Oppkast i seg selv svekker ikke effekten. Men kaster man opp før pillen er tatt opp så gjør det det. Det står i felleskatalogen hvor lang tid de enkelte bruker på å bli tatt opp i kroppen. Ta en test du:)Anonymous poster hash: 593da...7ac
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Ble gravid på p-pillen. Intet slurv, sykdom eller ekstra medisiner. Oppdaget graviditeten 5 måneder på vei. Og gikk da på p-piller i denne perioden. Alt er fint med den lille i magen Anonymous poster hash: d1bf6...8d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå