AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Noen som har et 4 stjerners hotell å annbefale i Dubai ? Evt noen som ikke annbefales Har vært i Dubai før, man da på litt dyrere hoteller. Anonymous poster hash: b39f9...d41
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 ingen ? Anonymous poster hash: b39f9...d41 1
Tuppelina Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Sheraton Deira er bra, men litt kjipt at det ligger i Deira. Veldig mye støy fra flyplassen. Det er derfor veldig få som bruker bassengområdet der, så det er positivt at man får god service og oppmerksomhet fra bar/restaurantpersonalet der. Jeg har bodd der to ganger, en uke hver gang, og flystøyen blir man fort vant til. Det er likevel en kjip plassering i forhold til strendene og de beste shoppingsenterne. Vi kjøpte Club room - fikk dermed en egen frokostlounge (maks ti andre spiste lunsj der til samme tid som oss) med god, men liten buffet. På kveldene benyttet vi oss av gratis Internett og gratis drikke i samme loungen. Jeg har også bodd på Rose Rayahaan by Rotana, det ligger i finansstrøket. I forhold til sheraton er det lite bråk på dette hotellet - det er lenger unna flyplassene og jeg bodde i 44.etasje, og slapp dermed støy fra biltrafikken også. Hotellet ligger jo i Sheik Zayed Road, men bassengområdet vender andre vegen, og hotellet virket godt lydisolert. Stor frokostbuffet, rett ved t-banen og kortere veg til attraksjonene i sentrum. Jeg ville definitivt bodd her neste gang. Sheraton er jeg ferdig med, det samme med å bo i Deira, så jeg anbefaler Rose.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 JA Ocean View på Jumeirah Beach Residence er 4-stjerners og relativt rimelig. Nytt og kjempefint, og STOR fordel med plassering. Ligger langs strandpromenaden hvor det faktisk er mye å gjøre innen gangavstand fra hotellet. http://no.tripadvisor.com/Hotel_Review-g295424-d3297630-Reviews-JA_Ocean_View_Hotel-Dubai_Emirate_of_Dubai.html Anonymous poster hash: 903f7...af1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå