Gå til innhold

Stepford Wives...

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Så filmen i helgen, og synes den var rimelig bra. Men det er et par ting som ikke hang sammen for meg:

(Hvis du ikke har sett den blir det kanskje en spoiler hvis du leser videre...)

-Da Nicole Kidman og mannen forsvant ned i hullet i manneklubben, og hun ikke ble forvandlet til en Stepford Wife, hvordan kunne de usett forlate lokalet etterpå? Hun kan da ikke ha hatt med seg blond parykk og greier ned..?

-Det viser seg at Mike, mannen som var hjernen bak robotene, faktisk var en robot selv. Men når han forklarer systemet for mannen til Nicole Kidman, sier han at han har fått hjelp av flere av de andre mennene i klubben... Hvordan har konen til Mike klart å utvikle ham til en robot alene?

Flott hvis noen kunne forklare for meg hva jeg tydeligvis har gått glipp av :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Robot....?

Tex skal ikke se filmen allikevel....

Skrevet

Har ikke sett filmen, og tror ikke jeg har planer om det heller.. Har sett traileren på tv mange ganger de siste dagene, den er jo bare rotete og teit. Ikke mulig å fatte noe av hva filmen handler om, og det er ikke sånn at man blir fristet til å se filmen heller...

• 3 uker senere...
Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Sukk... Jeg får vel aldri vite hvordan det egentlig henger sammen :(

Skrevet

Har sett filmen, og det er den største drittfilmen ever!!

Hadde egentlig trudd den skulle vere OK, men ærlig talt!! Makan skal en leite lenge etter...

Har ikkje noko godt svar på spm dine Lille Solstråle, sidan eg syns heile greia var tøvete...

Syns du virkelig filmen var bra? Terningkast?

Eg gjer den 1!! Seriøst.

Skrevet

Jeg synes den originale stepford wives-filmen er en av de beste filmene jeg har sett. Tror det var en av de første filmene jeg så da familien kjøpte videospiller for mange herrens år siden. Og jeg er ikke videre begeistret for nyinnspillinger av gamle filmer. Lag heller en helt ny film enn å bruke andres ideer og gi det ut under en annen innpakning når du tror kinopublikumet ikke husker den originale lenger.

Samme er det med coverlåter. De kan da vel skrive egne låter, lage noe sjøl??!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...