AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Først og fremst må jeg begynne med at dette IKKE ER FOR Å FÅ OPPMERKSOMHET,MEN FOR DERES MENING. Jeg har slitt med anoreksi og er på bedringensvei. Men jeg er redd for at jeg skal begynne å overspise:/ dette er det jeg har/skal spise idag : Frokost= ett knekkebrød med skinkeost og en brødskive på 27g med skinkeost. Mat etter trening= halvt eple Middag= en brødskive(halvgrov 27g) mwd jegergryte og jeg spiste en porsjon med jegergryte etterpå. Kveldsmat= Ett eple. Overspiser jeg? For det føles slik ut. Jeg er veldig redd nå. Værsåsnill å ikke kom med hat, men deres mening om dette.Anonymous poster hash: 2c8f3...382
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Først og fremst må jeg begynne med at dette IKKE ER FOR Å FÅ OPPMERKSOMHET,MEN FOR DERES MENING. Jeg har slitt med anoreksi og er på bedringensvei. Men jeg er redd for at jeg skal begynne å overspise:/ dette er det jeg har/skal spise idag : Frokost= ett knekkebrød med skinkeost og en brødskive på 27g med skinkeost. Mat etter trening= halvt eple Middag= en brødskive(halvgrov 27g) mwd jegergryte og jeg spiste en porsjon med jegergryte etterpå. Kveldsmat= Ett eple. Overspiser jeg? For det føles slik ut. Jeg er veldig redd nå. Værsåsnill å ikke kom med hat, men deres mening om dette.Anonymous poster hash: 2c8f3...382 med*Anonymous poster hash: 2c8f3...382
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Nei du overspiser ikke flott du er på bedringens vei! Fortsett sånn! Anonymous poster hash: 93207...58b 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Nei du overspiser ikke flott du er på bedringens vei! Fortsett sånn! Anonymous poster hash: 93207...58b Åå okei jeg syns det høres mye ut skjønner du.. men tusen takk for svar og for det du skrev Anonymous poster hash: 2c8f3...382
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 du er ikke i nærheten av å overspise.. Anonymous poster hash: 5f992...b55
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 du er ikke i nærheten av å overspise..Anonymous poster hash: 5f992...b55 Okei tusentakk for svar Anonymous poster hash: 2c8f3...382
grrwaffmjau Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Overhodet ikke overspising, og du kan spise mye mere med god samvittighet:) skjønner det kan føles som mye mat, men det er det så absolutt ikke, heller for lite. Men bra du kjemper deg ut av spiseforstyrrelsen, stå på!😃 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 mener du spiser alt for lite... men bra du spiser og er på bedringens vei! Klem og lykke til videre! Anonymous poster hash: aca8c...c4d 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Overhodet ikke overspising, og du kan spise mye mere med god samvittighet:) skjønner det kan føles som mye mat, men det er det så absolutt ikke, heller for lite. Men bra du kjemper deg ut av spiseforstyrrelsen, stå på!😃 Ååh dere varmer hjertet mitt :D jeg har bare fått hat før.. men tusen takk for oppmuntringen! Gode folk altså Anonymous poster hash: 2c8f3...382
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #10 Skrevet 5. januar 2015 du er veldig oppmuntrende tusen takk og jeg sender med en klem tilbake jeg :D mener du spiser alt for lite... men bra du spiser og er på bedringens vei! Klem og lykke til videre!Anonymous poster hash: aca8c...c4d Anonymous poster hash: 2c8f3...382
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #11 Skrevet 5. januar 2015 Nei dette er veldig lite mat, så du overspiser ikke. Lykke til videre. Anonymous poster hash: 18712...733 1
KaDust Skrevet 5. januar 2015 #12 Skrevet 5. januar 2015 Vet litt hvordan du har det, men du lærer etterhvert at du kan spise mye mer enn det der uten å overspise. Kjempebra du er på bedringens vei, og ikke vær redd for å spise resten av eplet etter trening! Lykke til. 1
Gjest Runforit Skrevet 5. januar 2015 #13 Skrevet 5. januar 2015 Ville byttet ut det halve eplet med en banan etter trening. Kroppen vil restituere bedre på det enn et eple. Du burde også spise lunsj. Et grovt knekkebrød med 1 egg og skinke på er supert. Utover det ser det bra ut, men er lite mat. Det viktigste er at du får inn fast rutine med frokost, lunsj, mellommåltid, middag og kvelds. Etterhvert så vil du få et mer normalt bilde av hva som er normale porsjoner. Jeg håper du får oppfølging av lege/ernæringsfysiolog? 1
kisskissbangbang Skrevet 5. januar 2015 #14 Skrevet 5. januar 2015 Så flink du er! Overhode ikke mye mat,men jeg skjønner veldig godt at du synes det er skremmende å øke. Etterhvert kommer du til å kjenne på hvor godt denne næringa gjør deg, det er en spesiell følelse. Plutselig har du energi igjen! Masse lykke til videre. Dette går bra. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå