Gjest blondere Skrevet 1. august 2004 #1 Skrevet 1. august 2004 ja jeg har lest den andre tråden her om hvordan få platinablondt hår men mitt tilfelle er litt annerledes. jeg har mørkeblondt hår fra naturens side men har i ca 5 år bleket og avfarget det blondt. men jeg har lyst på platinablondt hår. jeg har mye gulskjær i håret...
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2004 #2 Skrevet 1. august 2004 Du kan kansje prøve de sølvshampooene som skal ta gulskjær
~Viva~ Skrevet 2. august 2004 #3 Skrevet 2. august 2004 Bruk alltid styling- og pleieprodukter spesielt til blondt hår. Har mye bra f.eks på Vita.
stinegull Skrevet 2. august 2004 #4 Skrevet 2. august 2004 Jeg bleiker håret mitt også legger alltid frisøren en annen farge over, perlemor eller noe annet, da blir en kvitt gul skjæret,og får en sinnsyk kul hårfarge, men jeg har kort hår da,også er det dyrt, men hvis det ikke er aktuelt for deg, så sverger jeg til sølvshampo'n til L'oreal,den funker som bare det
Amber Skrevet 3. august 2004 #5 Skrevet 3. august 2004 Hvorfor vil dere være platinablonde? Kort hår er greit, men langt hvitt hår det ser jo skrekkelig kunstig og gjennomsiktig ut, og trekker all farge fra fjeset?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå