Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sensurerte 3 privatisteksamen, leverte resultatet før jul. Håper vedkommende ikke fikk resultatet da :(

Anonymous poster hash: d4d86...c0b

3 stykker? Hvorfor vil du ikke at de skal se resultatet? Var alle dårlige?

Anonymous poster hash: cee1c...626

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke karakterer fikk du? Kommer du inn i Oslo? :D Alderspoeng? Jeg prøver også å komme inn på medisin, gikk ikke såå bra nå så må ta noen muntlig til våren, spennende!

Fikk fem 6-ere og én 5-er. Jeg har tenkt meg inn i Tromsø da jeg liker byen godt, og måten studiet er bygget opp ;) har 6 alderspoeng! skal du inn i Oslo?

Anonymous poster hash: ee649...0b1

AnonymBruker
Skrevet

3 stykker? Hvorfor vil du ikke at de skal se resultatet? Var alle dårlige?

3 forskjellige fag, samme kandidat, stryk :(

AnonymBruker
Skrevet

Fikk fem 6-ere og én 5-er. Jeg har tenkt meg inn i Tromsø da jeg liker byen godt, og måten studiet er bygget opp ;) har 6 alderspoeng! skal du inn i Oslo?

Så utrolig bra! Hvilke fag hadde du og var det skriftlig du fikk 5 i? Har du fag til våren? Håper jeg kommer inn i Oslo, har 8 alderspoeng (23 år i år).

AnonymBruker
Skrevet

Å nei :( Var det virkelig ikke noe positivt i besvarelsene? Var dette realfag eller språkfag?

AnonymBruker
Skrevet

Å nei :( Var det virkelig ikke noe positivt i besvarelsene? Var dette realfag eller språkfag?

VG2 yrkesfag. Etter eksamen er da kandidaten kvalifisert for fagprøve dersom h*n har praksisen.

Tja, kandidaten skrev rett kandidatnr? Det var ikke spor av å ha kunnskap om fagene og yrket. Vedkommende er sikkert god i sin jobb, men ikke tilstrekkelig kunnskap og kompetanse i fagområdet.

AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig bra! Hvilke fag hadde du og var det skriftlig du fikk 5 i? Har du fag til våren? Håper jeg kommer inn i Oslo, har 8 alderspoeng (23 år i år).

Fikk 6 i kjemi 1 muntig, kjemi 2 muntlig og skriftlig (elsker kjemi!), fysikk 1 muntlig og biologi 1 muntlig. Fikk 5 i matte R1. Tror jeg for sikkerhets skyld tar et par fag til våren også for å sikre poengsummen litt mer, har jo ikke noe bedre å gjøre :) Håper du kommer inn i Oslo!

AnonymBruker
Skrevet

Begynte her i høst. Kjempeflott studieby og hadde selv dette som førstevalg. Angrer ikke et sekund. :) Selv likte jeg også godt hvordan studieoppbygningen var. Enorm fordel mtp. miljøet at det heller ikke er karakterer. :)

Anonymous poster hash: 63d81...fbc

AnonymBruker
Skrevet

Fikk 6 i kjemi 1 muntig, kjemi 2 muntlig og skriftlig (elsker kjemi!), fysikk 1 muntlig og biologi 1 muntlig. Fikk 5 i matte R1. Tror jeg for sikkerhets skyld tar et par fag til våren også for å sikre poengsummen litt mer, har jo ikke noe bedre å gjøre :) Håper du kommer inn i Oslo!

Utrolig bra! Har du fulgt undervisning? Noen skole å anbefale?

Skrevet (endret)

.

Endret av Snow89
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig bra! Har du fulgt undervisning? Noen skole å anbefale?

Har fulgt undervisning i noen av fagene ved sonans, er veldig fornøyd med dem. Tok biologi og matte selv da jeg har hatt dem før, og synes det gikk helt fint det også.

AnonymBruker
Skrevet

Er du ung? De eldre lærerne mener at unge lærerere stryker en mye høyere prosentandel elever enn de eldre ;) syntes det er litt interessant. Det vil jo bety at er man "uheldig" og får en ung sensor vs en eldre så kan man stryke i et fag man kanskje hadde bestått med en eldre, mer erfaren sensor :/

Anonymous poster hash: c3522...c29

AnonymBruker
Skrevet

Er du ung? De eldre lærerne mener at unge lærerere stryker en mye høyere prosentandel elever enn de eldre ;) syntes det er litt interessant. Det vil jo bety at er man "uheldig" og får en ung sensor vs en eldre så kan man stryke i et fag man kanskje hadde bestått med en eldre, mer erfaren sensor :/ Anonymous poster hash: c3522...c29

Hva er 'ung'?

Nå er det faktisk to sensorer på privatiskeksamen. Man skulle tro det bare er en, men er altså to.

Skrevet

Jeg fikk svar fra den skolen jeg var elev ved at de har mottatt karakteren på eksamen den 5. januar, men jeg finner ikke karakteren på privatisweb :(

Når blir dette lagt ut for Nord Trøndelag? + Noen som vet hvorfor det tar så jævlig lang tid å få karakterene? Jeg tok min eksamen for snart 2 måneder siden, jeg avla høgskoleeksamen ETTER privatisteksamen, og denne var klar før jul.

Har søkt meg på studie dette vårsemesteret, men fordi vitnemål enda ikke foreligger så står jeg formelt ikke som søker enda :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...