AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Hei! Jeg skylder kjæresten min 9000kr. Greia er at vi har det ikke noe bra, eller forholdet vårt går opp å ned. Jeg lurer derfor på om man kan ta opp små lån i banken dersom ting skulle bli "værre"? Er så redd han skal bli ett rasshøl mot meg, selv om vi har avtale på fast trekk i mnd.Anonymous poster hash: de0b2...21a
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Ja, hvis du er over 18 og har fast inntekt, kan du det. Renta er veldig høy da 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Ja, hvis du er over 18 og har fast inntekt, kan du det. Renta er veldig høy da Æsj :/ blir det et forbrukslån da? TSAnonymous poster hash: de0b2...21a
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Æsj :/ blir det et forbrukslån da? TSAnonymous poster hash: de0b2...21a Eller kredittkort. http://e24.no/privat/penger/dette-kredittkortet-boer-du-velge/23231859
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Få den avtalen skriftlig når dere er i en av de gode periodene. Da kan han ikke gå tilbake på det, og det burde vært skriftlig fra starten. Har selv vurdert å låne penger til samboer, men vi er enig om å ha en ordentlig låneavtale på det om noe skulle oppstå. Anonymous poster hash: 45217...140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå