AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Hvilken Dolce Gusto kaffe er nærmest vanlig svart filtermalt kaffe? Kjøpte Dolce Gusto Americano på Elkjøp for det var det mannen i avdelingen sa var som vanlig filterkaffe, men den er jo så sterk at det ble fælt. Ønsker også en kaffe som man kan ha melk i hvis man ønsker det Anonymous poster hash: 217d4...eb3
Sirah Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Grande Aroma eller Grande Intenso (med en ekstra "strek" med vann) syntes jeg er mest i nærheten av "vanlig" kaffe. Nå har jeg dog ikke smakt alle typene, men jeg liker iallefall disse.
Meadow Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Kaffe med melk: cafe au lait, min favoritt :-)
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Vi drikker nesten utelukkende Grande intensoAnonymous poster hash: a3375...4f3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Lungo (den oransje esken) synes jeg er god. Rundere enn mange av de andre. Anonymous poster hash: 2f437...e4d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Ikke kjøp Nestlé. Forferdelig firma, er jammen ikke alle som klarer å havne på svartelista til Røde Kors. "Vann er ikke en menneskerett", grøss. Anonymous poster hash: 86a6c...925
Skogkløver Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Se på utsiden av esken, dersom du syns Americano va sterk (som jeg tror har 4 av 10 på skalaen) ville jeg ikke gått for intenso i hvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå