Carro123 Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 jeg har fått prolaps, og den trykker på nerven ned til foten. Før dette var jeg den som kunne løpe og løpe på mølla, men nå er elipsemaskina det nærmestr jeg kommer. Problemet mitt er styrketreningen, hva kan jeg gjøre for å trene rumpe, mage og rygg? Situps sliter nerven av meg, så den er ute av tanken fra før. (Forresten, er det noen som har operert? Skal bli sendt videre til sykehus, så er spent på om man blir helt bra)
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Gå på ujevnt terreng, ikke asfalt. Styrketrening rygg og mage må du ha fokus på. Tren inntil smertegrensen. Unngå operasjon. Du vil neppe ha helse til å trene styrke på samme måte som før, inntil prolapset har trukket seg tilbake. Men det går nesten alltid over. Anonymous poster hash: b1cf5...46e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Ridning! Det er den aller beste treningen. Hvis du har mulighet, selvsagt! (Det holder å sitte på hesten i skritt i ca15-20 min noen ganger i uka) Det reddet meg fra operasjon, som jeg er inderlig glad jeg unngikk. Fikk prolaps for 10 år siden, den har enda ikke trukket seg helt tilbake, men jeg er oppegående og nesten uten smerter :D Ellers vil jeg anbefale deg "planken", gå i ulendt terreng, trapper Lykke til! Prolaps er smertefullt og noe herk! Anonymous poster hash: 26f80...17c
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Bulgarsk utfall skal være safe. Anonymous poster hash: 92d4c...673
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå