Gå til innhold

Alle datene er useriøse/kun ute etter sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på flere dater, men alle har så og si vært misslykket. Jeg ser etter noe seriøst, noe som kan vare. De jeg har truffet utrykker at de er ute etter det samme, men når alt kommer til alt så er de ikke det eller de kun er ute etter sex.

Jeg må jo bare få sagt at jeg ikke virker/ser horete ut. Oppfører meg normalt, holder meg unna temaer som angår sex og kler meg passende.

Jeg blir litt lei meg. Hvorfor kan ikke jeg snart finne en som er seriøs? Venninner finner gutter i "hytt og pine", og går inn i seriøse forhold som varer.

Hva gjør jeg feil?

Jeg er 21 år. Har vært i ett seriøst forhold tidligere. Har vært på date med gutter som er i gjennomsnitt 2 år eldre enn meg.

Anonymous poster hash: e4a57...359
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Hummels
Skrevet

Det er lett å møte på feil personer dessverre :( Bare ikke gi opp letinga. Alle kan umulig være sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å gå etter de kjekkeste gutta som alle andre går etter.

Anonymous poster hash: a3852...f9d
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mange tar ikke deg seriøst pga. din lave alder.

Jevner seg mer ut når du blir eldre, sorry men slik er

det ofte.

Anonymous poster hash: 84dae...b78
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange tar ikke deg seriøst pga. din lave alder.

Jevner seg mer ut når du blir eldre, sorry men slik er

det ofte.

Anonymous poster hash: 84dae...b78

Gjør nok ikke det.

Anonymous poster hash: b3512...36a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig å stadfeste at alle de mindre kjekke er ute etter noe langvarig.

Slutt å gå etter de kjekkeste gutta som alle andre går etter.

Til TS; gutta du omgåes med er enda for unge. Gi dem litt tid :) Jeg er 26 år og må enda deale med 'jeg vil ikke ha noe seriøst akkurat nå' - hele tiden.

Et råd fra meg til deg; dump dem så snart de sier noe i den duren. Ikke heng rundt og se om de kanskje endrer mening. Det gjør de ikke, og du kaster bort tiden din.

Anonymous poster hash: 288f8...0a9
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gutter på 23 er sjelden ute etter å finne "den rette". Det betyr ikke at det er noe galt med dem, kun at det er, naturlig nok, ikke en prioritet nå. De fleste kvinner på 21 er heller ikke moden for å finne sin fremtidige ektemann, og dersom et forhold uansett ikke er permanent, kan man jo bare date rundt i stedet.

Bare ta det med ro, dra på date og ikke legg noe press på situasjonen.

Anonymous poster hash: 8a4c7...bb4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på flere dater, men alle har så og si vært misslykket. Jeg ser etter noe seriøst, noe som kan vare. De jeg har truffet utrykker at de er ute etter det samme, men når alt kommer til alt så er de ikke det eller de kun er ute etter sex.

Jeg må jo bare få sagt at jeg ikke virker/ser horete ut. Oppfører meg normalt, holder meg unna temaer som angår sex og kler meg passende.

Jeg blir litt lei meg. Hvorfor kan ikke jeg snart finne en som er seriøs? Venninner finner gutter i "hytt og pine", og går inn i seriøse forhold som varer.

Hva gjør jeg feil?

Jeg er 21 år. Har vært i ett seriøst forhold tidligere. Har vært på date med gutter som er i gjennomsnitt 2 år eldre enn meg.

Du mye se etter litt andre type gutter. Dere jenter går etter feile gutter og feile steder. Fortell meg, hvor treffer du de?

Anonymous poster hash: ef2e2...ac5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sorry ts, du må nok opp i alder skal du ha større sjans for et seriøst forhold som skal vare. Gutter i den alderen, de fleste, vil rase litt fra seg først. Marinere laksen i flere jenter før hormonene begynner å roe seg.

Anonymous poster hash: c1c04...9c1
  • Liker 2
Skrevet

Hvor tror du du finner de guttene du vil ha, og hvordan tror du de oppfører seg?

Sånne gutter som sjekker opp jenter hele tiden og puler mye rundt er smoothere og blir bedre likt innledningsvis enn de som er mer kjærestegutter. Nerdene gjør mange feil, de ser nervøse ut og sier mye rart, de har ikke noe spill og dermed faller de gjennom.

Har du tenkt over om du er i stand til å kjenne den mer forsiktige, usikre, interessen en nerd kan vise for deg? Jeg er fullstendig (smertelig) klar over at sjenanse og usikkerhet er egenskaper som er turn-off, men er det kjæreste du er ute etter, så kanskje du må se videre enn du gjør nå.

• Liker 2
Gjest Hummels
Skrevet

Trøst deg med at menn skjerper seg med alderen. I 20 åra er ofte menn sånn..

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig å stadfeste at alle de mindre kjekke er ute etter noe langvarig.

Kjekke menn kan velge og vrake i damer, så hvorfor skal de ikke gjøre det? Mindre kjekke menn har ikke samme valgfriheten, og slår seg dermed til ro mye raskere.

Til TS; gutta du omgåes med er enda for unge. Gi dem litt tid :) Jeg er 26 år og må enda deale med 'jeg vil ikke ha noe seriøst akkurat nå' - hele tiden.

Du gjør med andre ord nøyaktig det samme som TS.

Finn deg en mann på ditt eget nivå før du er så gjennompult at ingen vil ha deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du mye se etter litt andre type gutter. Dere jenter går etter feile gutter og feile steder. Fortell meg, hvor treffer du de?

Anonymous poster hash: ef2e2...ac5

Jeg har truffet de på tinder. Alle er helt forskjellige typer. Noen viste jeg vel egentlig var "typen" som bare er ute etter en ting, men flere av de har virket som ok typer. Flere av de har jeg datet på "normalt vis": middag, kino, tur ol. Også har spørsmålet om sex kommet i ettertid.

AnonymBruker
Skrevet

Gutter på 23 er sjelden ute etter å finne "den rette". Det betyr ikke at det er noe galt med dem, kun at det er, naturlig nok, ikke en prioritet nå. De fleste kvinner på 21 er heller ikke moden for å finne sin fremtidige ektemann, og dersom et forhold uansett ikke er permanent, kan man jo bare date rundt i stedet.

Bare ta det med ro, dra på date og ikke legg noe press på situasjonen.

Jeg var 22 når jeg møtte min kjære. Han er 33, så kanskje ts burde gå høyere opp i alder om hun ønsker å finne noe seriøst :P

Anonymous poster hash: b4b15...3ef

Gjest Absolutt
Skrevet

Hvordan vet du egentlig at alle disse kun var ute etter sex?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 22 når jeg møtte min kjære. Han er 33, så kanskje ts burde gå høyere opp i alder om hun ønsker å finne noe seriøst :P

Anonymous poster hash: b4b15...3ef

Forhold som starter når en eller begge er under 25, varer sjelden. I USA er skilsmisseraten for disse over 3/4. Man er rett og slett ikke emosjonelt moden nok eller har nok livserfaring til å velge den rette, de fleste er heller ikke ferdige med sin frie fase - selvrealisering, karriere, reise.

Selvsagt finnes det unntak, forhåpentligvis er du en av dem.

Men jeg synes det er litt feil å tenke slik mange jenter tenker - at kun fordi de er mer interessert i forhold enn unge menn, er de også bedre utrustet. De er like uerfarne og like umodne, og det at unge menn heller vil date og ligge rundt og fokusere på karriere og reise er ikke "umodent" tenkt, det er faktisk det fornuftige. Unge kvinner trenger også å vokse opp for å finne ut av hvem de er.

Skrevet

Kan du ikke bare informere de du treffer om at det er utenkelig med sex de første 3 mndr, da vil de som er ute etter rask tilfredstillelse forsvinne.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare informere de du treffer om at det er utenkelig med sex de første 3 mndr, da vil de som er ute etter rask tilfredstillelse forsvinne.

Da vil alle forsvinne.

• Liker 4
Gjest made4u
Skrevet

Det er jo ikke noe ille at gutten er ute etter sex, ta det heller som et kompliment, i alle fall må du slutte å se det som noe negativt og noe som gjør han useriøs. Når det er sagt, hva er ille med at folk har sex med hverandre, det kan man ha uavhengig av hvor seriøst man vil innlede ett forhold til hverandre eller ikke - eneste drivkraft trenger i grunn være begjær og et ønske om nytelse.

Jo da, sex kan være noe vakkert og nært mellom to mennesker som er i ferd med å knyttes til hverandre. Men for all del, slik trenger det ikke å være heller, da det ikke trenger å være mer enn nettopp sex. Dyrk heller den spennende aktiviteten det er og nyt det sier bare jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Bedre heller å si at man kun vil ha sex med noen man er eksklusive med/i et forhold med. De fleste vil ikke orke en tidslinje og det skaper stress fra begge sider.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...