AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Er det noen som har 3-4-5-6 +++ hunder her? Hvordan er det? Erfaringer? Positivt/negativt? Bruker dere hundene til noe?Anonymous poster hash: 3ba93...27b
Gjest HeiHade Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Har hatt tre. Foretrekker helt klart å ha to. Enklere å gå med to hunder samtidig, enklere å mate, enklere å holde styr på rett og slett. Jeg synes i grunn ikke det er stor forskjell på å ha én eller to, bare at de har mer selskap i hverandre. Mens tre synes jeg straks ble mer arbeid. De var bare familiehunder.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Jeg har hatt 6 + +. Omplasseringshunder. Brukes ikke til annet enn et godt liv for hundene og oss :-). Mye jobb, spesielt med atferdsutfordringer. Hvorfor lurer du? Anonymous poster hash: c125e...544
Portvinpiken Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Meg over. Var på ingen måte meningen å være anonym.
Gjest Belle âme Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Har hei venninne med ikkje mindre enn 15+ hunder. Ho og familien brukte dei til hundekjøring og kos.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Jeg har tre hunder, og det er helt klart 1-2 for mange.. ene hunden liker ikke de andre så de må holdes adskilt til en hver tid. Er vi uheldig å slipper de sammen så blir det full krig med påfølgende veterinærbesøk.. Anonymous poster hash: 9d44e...9c5
miramis Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Har hei venninne med ikkje mindre enn 15+ hunder. Ho og familien brukte dei til hundekjøring og kos. Går det an å kjøre hunder i Sogndal?
Gjest Belle âme Skrevet 6. januar 2015 #8 Skrevet 6. januar 2015 Går det an å kjøre hunder i Sogndal? 1. Eg bur ikkje i sogndal. 2. Eg har fleire venner enn fra bare ett område
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå