AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Hei jenter! Litt av en overskrift, jaja.. Jeg har nå lenge vurdert å ta restylane i leppene, men en ting stopper meg: Moren min sa nemlig at ansiktet mitt kommer til å se større ut om jeg får meg større lepper, og at jeg stort nok ansikt fra før av.. Jeg på min side skjønner ikke hvor hun har det fra, om noe slikt skulle være tilfelle så må jo ansiktet egentlig se mindre ut, da fokuset legger seg på leppene først for ansiktet.. Jeg har ganske stort ansikt, og illusjonen av et større er det siste jeg ønsker Håper noen kan svare Anonymous poster hash: 941b0...060
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Kjære vene... Anonymous poster hash: a305a...c5f 2
Gjest brutal_mann Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Om ansiktet ser større ut skal jeg ikke si så mye om, men at det ser helt forjævlig ut når en har dytta trynet fult av restylane kan jeg love deg at det gjør. 2
Leini Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Medmindre du har uvanlig små lepper, er ikke restylane noe fint. Sett en god del..uheldige resultater. Ikke pent om leppene ser ut som et par middagspølser.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Jeg tok restylane, men leppene ble omtrent ikke større i det hele tatt, og det varte i maks 3-4 uker. Ikke verdt pengene for å si det slik! Anonymous poster hash: 08558...4e6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Jeg har tatt restylane to ganger, har egentlig ikke tenkt over det du spør om. Men om noe, så føler jeg heller at ansiktet ser mindre ut som du sier, fordi leppene tar litt større plass og får litt mer fokus og jeg har ikke overdrevet det, de ser fine og naturlige ut Anonymous poster hash: 4679e...36a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå