AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Hei! Vi er to stykker som skal tilpasse salene våre. Jeg har en Black Country dressursal som ble tilpasset hesten for en del år siden, jeg er usikker på det andre merket. Min hest er en stor varmblodshoppe med veldig høy manke, smal rygg og høy bakpart, nesten litt salrygget. Min venninnes hest er også en stor varmblodshoppe, men bred som en sofa med nokså flat rygg. Vi har i utgangspunktet sett på Fossum, men har sett svært blandede erfaringer i ulike fora - men dette gjelder tydeligvis de fleste, og blir veldig usikker på hva vi skal velge. Jeg har sett litt på Ilset, men får ikke opp så mange erfaringer. Vi kan gjerne kjøre et stykke, men ser primært etter noe i Oslo-området, Hamar-området, Lillehammer, også videre. Noen gode tips, eller skrekkhistorier? Vil gjerne kjøre hesten til verkstedet, slik at salen kan sees på også når vi sitter på hesten. På forhånd, tusen takk for svar! Anonymous poster hash: fb79f...e41
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Fossum ville jeg styrt unna. Vedkommende kommer aldri, ikke varsler og hilser ikke. Ikke tilpasser riktig og bare snøfter til deg... Ingen god erfaring. Ilset har jeg hørt mye positivt om. De gir deg mulighet til å prøve flere saler i alle gangarter og gir deg råd og veiledning Anonymous poster hash: 68b21...972
Via Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 (endret) ----------------- feilpost Endret 5. januar 2015 av Via
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Fossum ville jeg styrt unna. Vedkommende kommer aldri, ikke varsler og hilser ikke. Ikke tilpasser riktig og bare snøfter til deg... Ingen god erfaring. Ilset har jeg hørt mye positivt om. De gir deg mulighet til å prøve flere saler i alle gangarter og gir deg råd og veiledning Anonymous poster hash: 68b21...972 Takk for svar! Har også hørt en del positivt om Ilset, og har nå sett litt på Norsk Salsenter - har hørt litt gjennom bekjente at det er bra, og utifra den kontakten jeg har hatt med dem gir de et godt inntrykk.... Heller i alle fall mer og mer mot å droppe Fossum! Anonymous poster hash: fb79f...e41
miramis Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Fossum er elendig. De tok betalt for å sjekke salen min men de så såvidt på den. Og de sa den lå bra men det gjorde den overhodet ikke. Og hvis noe ikke passer så vil de bare selge deg en ny sal.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Fossum er elendig. De tok betalt for å sjekke salen min men de så såvidt på den. Og de sa den lå bra men det gjorde den overhodet ikke. Og hvis noe ikke passer så vil de bare selge deg en ny sal. Får bare dårligere og dårlig inntrykk av Fossum, har lest noe positivt også men mye halvveis... Takk for svar, heller mer og mer mot norsk Salsenter Anonymous poster hash: fb79f...e41 1
Sirah Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Jeg har motsatt erfaring. God med fossum og dårlig med norsk salsenter. Ilseth har jeg stort sett hørt gode ting om.
miramis Skrevet 6. januar 2015 #8 Skrevet 6. januar 2015 Jeg syntes norsk salsenter var gull. Dyrt, men det er man allerede godt vandt med når man driver med hest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå