Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok min første EL-test i går, den var negativ (og helt hvit, utenom kontrollstreken).

Bør jeg teste igjen i dag, eller kan jeg vente til i morgen ettersom testen var helt hvit i går? Eller kan den gå fra helt hvit til positiv på en dag?

Det står på testen at resultatet skal leses av innen 5 minutter. Det betyr at den viser resultatet også etter 1 min, gjør det ikke? Jeg MÅ ikke vente 5 minutter?

Anonymous poster hash: 0e4b1...034
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg har testet har jeg fått to streker.. Så først ut som en, men når jeg kikket på den etter noen min var det helt klart to.. Jeg forstår liksom ikke disse testene helt jeg..

Anonymous poster hash: 8e18b...2e0

AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg har testet har jeg fått to streker.. Så først ut som en, men når jeg kikket på den etter noen min var det helt klart to.. Jeg forstår liksom ikke disse testene helt jeg..

Begge strekene skal være like sterke for at testen skal telle som positiv. Men så har jeg lest at det er vanlig at streken blir sterkere og sterkere frem til positiv test, så derfor lurer jeg på om det er nødvendig å teste hver dag når den er helt blendahvit den ene dagen? Kan den gå fra blendahvit til sterk/positiv strek på et døgn?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte teste to ganger til dagen for å fange opp EL.

Anonymous poster hash: c4de6...221

AnonymBruker
Skrevet

Begge strekene skal være like sterke for at testen skal telle som positiv. Men så har jeg lest at det er vanlig at streken blir sterkere og sterkere frem til positiv test, så derfor lurer jeg på om det er nødvendig å teste hver dag når den er helt blendahvit den ene dagen? Kan den gå fra blendahvit til sterk/positiv strek på et døgn?

TS

Er ny på dette selv, så jeg vet ikke.. Hvilken dag er du på i syklusen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte teste to ganger til dagen for å fange opp EL.

Men var testene helt hvite frem til de ble positive?

Jeg er på dag 12 i syklus, men mensen var til i går.

AnonymBruker
Skrevet

Men var testene helt hvite frem til de ble positive?

Jeg er på dag 12 i syklus, men mensen var til i går. Anonymous poster hash: 0e4b1...034

Ja. Hos meg var de det. Tror ikke det er det som er normalen da..

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Hos meg var de det. Tror ikke det er det som er normalen da..

Ok, da får jeg teste i dag også da.

AnonymBruker
Skrevet

Mener du at du har hatt mensen i 11 dager? Altså du testet rett etter mens? Uansett ville jeg ha testet på nytt.. Man må vel teste fler ganger for å fange opp el

AnonymBruker
Skrevet

Mener du at du har hatt mensen i 11 dager? Altså du testet rett etter mens? Uansett ville jeg ha testet på nytt.. Man må vel teste fler ganger for å fange opp el

Jepp.

Men da skal jeg teste hver dag da. :)

Skrevet

Kan noen som har peiling svare meg på dette; Tok el test i går, der var to streker, men ikke like sterk som kontrollstreken. Testet på nytt nå i dag og da var det såvidt jeg så to streker! Kan da el ha vært? Eller kan det være ting som påvirker testen som feks at man drikker mye vann?!

Skrevet

Kan noen som har peiling svare meg på dette; Tok el test i går, der var to streker, men ikke like sterk som kontrollstreken. Testet på nytt nå i dag og da var det såvidt jeg så to streker! Kan da el ha vært? Eller kan det være ting som påvirker testen som feks at man drikker mye vann?!

Utvannet urin kan gi svakere resultater, ja.

Anonymous poster hash: 13b7f...ab5

Skrevet

Når på dagen burde man teste? Noen sier dagen andre kvelden..

Skrevet

På ettermiddagen er det beste tidspunktet for eggløsningstester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...