Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med noen som har solgt sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av tråden om kvinner synes kjøp av sex er en dealbreaker.

Jeg regner egentlig med at de fleste vil svare nei, til å bli sammen med en eks-prostituert.. Da er jeg i så fall nysgjerrig på hvorfor dere forsvarer kjøp av sex, men ikke de prostituerte selv?

Anonymous poster hash: f6eb9...31b
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal være svært lite liberal om man ønsker å forby alle handlinger man ikke ønsker hos en kjæreste.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man skal være svært lite liberal om man ønsker å forby alle handlinger man ikke ønsker hos en kjæreste.

Men er du en av de mennene som ikke skjønner kvinner som ikke vil ha en mann som har kjøpt sex?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det kunne jeg fint. Spørsmålet er hvem hun er når jeg treffer henne og hva hun vil med et samliv med meg. Prostitusjon ville nok ha preget hennes forhold til sex og fysisk nærhet, men å fremt hun ønsket å bearbeide/viderutvikle/foredle disse tingene så er jeg positiv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av tråden om kvinner synes kjøp av sex er en dealbreaker.

Jeg regner egentlig med at de fleste vil svare nei, til å bli sammen med en eks-prostituert.. Da er jeg i så fall nysgjerrig på hvorfor dere forsvarer kjøp av sex, men ikke de prostituerte selv?

Nei!

En mann som kjøper sex får følelsen av å "eie" et annet menneske. Sikkert dårlig selvfølelse som kan ligge bakom. Den prostituerte kan han behandle slik han vil, han har jo tross alt betalt for henne. "Kjærligheten" har blitt satt en pris i x antall kroner.

Anonymous poster hash: 2fa42...cb8

• Liker 3
Skrevet

Aldri i livet. Blir kvalm av tanken. Ønsker ikke en eks-prostituert som kjæreste, og ser ned på horekunder.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, vil ikke være sammen med en skitten hore.

Anonymous poster hash: 610d5...e32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri i verden om jeg ville vært sammen med en som har vært frivillig prostituert, men nå er jeg en av de som ikke ville blitt sammen med en jente som har hatt flere ons engang så.

Anonymous poster hash: 708cd...ff7
  • Liker 1
Skrevet

Men er du en av de mennene som ikke skjønner kvinner som ikke vil ha en mann som har kjøpt sex?

Nei.

Skrevet

Nei. Han har da tydeligvis noen holdninger jeg ikke kan respektere.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke.

En plass har jeg det fra at slike forhold ikke varer: den ex- prostituerte går ut fordi seksuallivet blir for kjedelig.

Sånn rent umiddelbart har jeg følelsen av at hun kanske er blitt noe avstumpet. Så er det dimesjonen forhold, barn, og når det kommer ut og slarvkjerringene begynner å spinne. Hvordan blir hverdagen til barna?

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Det kunne jeg fint. Spørsmålet er hvem hun er når jeg treffer henne og hva hun vil med et samliv med meg. Prostitusjon ville nok ha preget hennes forhold til sex og fysisk nærhet, men å fremt hun ønsket å bearbeide/viderutvikle/foredle disse tingene så er jeg positiv.

Det er en ting noen ikke ser ut til å forstå,og det er at en som er prostituert ikke driver med dette pga følelser eller høy seksuell lyst! Så en trenger ikke bli preget annet enn at en kanskje setter større pris på å ha sex med en en har følelser for. Skjønn at det er noe helt annet.

Tror forøvrig det ikke er noe sjakktrekk å fortelle i en åpningsreplikk for å si det sånn,-fordommene sitter hardt. Noen menn ser ikke noe problem med det,og noen idioter tror at de får en ekspert i senga.

Når en blir kjent,så spiller ikke fortiden inn når en tydelig har endret livsstil.

Kast den første stein....

Skrevet
Når en blir kjent,så spiller ikke fortiden inn når en tydelig har endret livsstil.

Kast den første stein....

I visse situasjoner så spiller fortiden inn. Som i dette tilfellet.

Og det sier jeg, som nektet å være med kompisgruppen på strippeklubb da vi var på fylletur i syden. De andre gikk på strippeklubb, jeg gjorde andre ting.

Gjest Blomsterert
Skrevet

I visse situasjoner så spiller fortiden inn. Som i dette tilfellet.

Og det sier jeg, som nektet å være med kompisgruppen på strippeklubb da vi var på fylletur i syden. De andre gikk på strippeklubb, jeg gjorde andre ting.

For visse spiller den selvsagt inn,og det gjelder vel helst ekstremt snille og ordentlige gutter som deg.

Skrevet

For visse spiller den selvsagt inn,og det gjelder vel helst ekstremt snille og ordentlige gutter som deg.

Sa aldri at jeg var snill. Men jeg vil ikke nedlate meg til å kjøpe sex eller gå på strippeklubber.

• Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg må bare spørre dere som aldri ville vært sammen med en tidligere prostituert?

Har dere møtt,og blitt kjent med noen noen gang?

Skrevet

Jeg må bare spørre dere som aldri ville vært sammen med en tidligere prostituert?

Har dere møtt,og blitt kjent med noen noen gang?

Håper ikke det.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Nei. Han har da tydeligvis noen holdninger jeg ikke kan respektere.

Hvilke holdninger da?

Gjest Blomsterert
Skrevet

Håper ikke det.

Nei,så du vet ikke? Kanskje hun du likte veldig godt hadde vært det? menmen,du vil vel komme over det i så fall :-) Du ville ikke fått traumer?

Skrevet

Nei,så du vet ikke? Kanskje hun du likte veldig godt hadde vært det? menmen,du vil vel komme over det i så fall :-) Du ville ikke fått traumer?

Man kan aldri vite noe 100%, men er forholdsvis sikker på at jeg ikke har det. Vet sannelig ikke hvordan jeg hadde reagert om så var tilfelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...