Gå til innhold

Hvordan oppbevarer dere veskene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begrenset med plass i leiligheten og holder på med en opprydding nå.

Har ikke plass til veskene i garderobeskapet,så de ligger og slenger i en krok på soverommet.

Hvordan oppbevarer dere veskene deres? Noen som har gode tips når plassen er liten i skuffer og skap?

Anonymous poster hash: d0a31...0f7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kleshenger på rommet hvor de henger greit på veggen. :)

Anonymous poster hash: 64df2...50c

AnonymBruker
Skrevet

Har et eget skap til veskene, alle ligger der.

Anonymous poster hash: bcf86...1ec
  • Liker 1
Skrevet

De henger på kroker på veggen eller på dørhåndtaket! Er de i stoff og ikke skinn ligger de gjerne i en haug på gulvet, siden de ikke tar skade av det på samme måte.

Gjest Linn35
Skrevet

Jeg er helt håpløs med veskene mine. Har en del dyre, flotte vesker, men behandler dem virkelig ikke med respekt. Har en hylle i klesskapet i yttergangen som bare er "min", men den er jo alt for liten, så jeg rett og slett gnur dem inn og stur dem over og under og rundt om kring. De blir helt skeive og skrukkete, for det er altfor mange av dem på altfor liten plass....sukk....What to do? ....

Skrevet

De veskene som har dustbag, ligger i denne når de ikke brukes. Nå har ikke jeg så fryktelig mange vesker, men de jeg har ligger i skuffer. Jeg tror de holder seg bedre om de ligger i stede for å henge. Vet ikke om det er noe i det, men en idé jeg har i hvert fall :)

Skrevet

Knaggrekke i gangen - praktisk og oversiktlig.

Gjest Efflorescence
Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg dratt en tur på ikea. De har mange fine, enkle hyller/skap som kan brukes :-)

Skrevet

Har en egen hylle i klesskapet :) Men har ikke så mange da.

Skrevet

kaster dem inn i kleskapet

Skrevet

To hyller på veggen. De som må henge og ikke koster skjorta, henger på stumtjeneren i gangen. De som er dyre og ikke kan stå på hyllen ligger i dustbag i en dyp skuff. Aller helst skulle jeg hatt dem alle fremme på utstilling♡

Skrevet

Den jeg bruker i blant henger på stumtjener i gangen. Den jeg bruker oftest henger på et armlene på en stol som står i gangen.

Skrevet

større vesker og bager ligger oppå hattehylla, mens de små henger på knagger under hattehylla :-) har ca 10 vesker tror jeg

Skrevet

De ligger stuvet ned i en kurvhylle. Har bare vesker som koster under 300 kr så ikke så farlig.

Skrevet

Stumtjener på soverommet:)

AnonymBruker
Skrevet

Oppbevarer? :klo: Enten henger den over skulderen, eller så henger den på en knagg sammen med ytterjakka.

Anonymous poster hash: 78f3b...568

Gjest Solsmil
Skrevet (endret)

Jeg har de stående på hyller i walk in garderoben. Jeg ville aldri hengt de på knagger eller stuet de sammen i skap, innbiller meg at de hadde mistet formen mye raskere da. Jeg har de ikke innpakket i dustbagen (selv om jeg kanskje burde), jeg liker å ha de stående til pynt.

Endret av Solsmil
Skrevet

Når jeg er på jobb ligger den i en skuff under skrivebordet mitt. Når jeg kjører bil ligger den i passasjersetet om jeg kjører alene eller kun med barna, og i bagasjerommet om noen sitter i passasjersetet Når jeg et hjemme henger den på en knagg i gangen.

Anonymous poster hash: 92ea9...775

Gjest Magdalene
Skrevet

Har de pent plassert i skuffer på en stor kommode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...