AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Kjøpte en utrolig fin "cable knit"-genser på ebay. Har siklet på den lenge og endelig er den altså min. Den sitter som støpt...problemet er bare at den er for kort i livet. Dvs, den stopper rett ved bukselinningen min, noe jeg ikke liker. Jeg liker at den går over og litt "nedpå". Hva kan jeg gjøre for å likevel bruke denne, litt stress å sende den tilbake til USA liksom...? Kan det bli fint med en litt lang skjorte inni f.eks? eller...andre tips? Anonymous poster hash: f36f6...c7c
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Få se bilde av genseren da? Anonymous poster hash: 4afc0...6d7
Gjest Tigress Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Prøv med ei litt lang skjorte då vel? Og søk på nettet etter styling for "cropped cable knit sweater".
nattsvermer Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Du kan jo f.eks bruke den med et skjørt eller en bukse som er litt høye i livet.
Alvea Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Høyt skjørt eller bukse med høyt liv. Eller med en skjorte under: (ikke det peneste eksempelet, men du skjønner)
peppermyntete Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Du kan nok fint bruke den over en kjole eller et skjørt! Det pleier jeg å gjøre! Synes alt for mange gensere er for korte i livet, håper virkelig denne trenden snur snart!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Takk for supre tips ts Anonymous poster hash: f36f6...c7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå