AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Ok, jeg innrømmer det. Jeg er hekta. På alt av klær innen merket Ralph Lauren. Jeg styrer totalt vekk fra store logoer, og det er ikke for å flashe merket, men jeg bare elsker stilen. Preppy, klassisk, maritimt. Friske farger i kombinasjon med striper, flettestrikk, rene linjer.... Venninnene mine sier jeg har et problem, for skal jeg unne meg noe, så blir det alltid Ralph Lauren, mens de forsiktig poengterer at jeg kunne kjøpt 2 skjorter i et annet merke til den samme prisen, eller at det finnes andre merker jeg burde sjekke ut. Min beste venninne er derimot hektet på Burberry, som jo er desto dyrere, men hun kjøper kanskje et plagg i halvåret mens jeg kjøper 10 kanskje.. Jeg bare ser ikke hensikten med å skulle prøve ut så mange andre designere når man har funnet sin stil? Hvilke andre designere er det forøvrig som kjører litt samme stil som RL, da? Noen som vet? For all del, jeg har jeans fra HM og sko fra Zara, men ytterjakke fra RL (uten logo) og de fleste skjorter/gensere fra RL. Så når jeg kjøper dyrt er det altså RL , ikke noe annet. Er det virkelig å ha et problem (slik vennene mine påstår)? Anonymous poster hash: 30742...422
Kragebein Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Hvis du liker og har råd til det så er det jo ikke noe problem. 1
sweg Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Hvis du liker stilen og trives med deg selv, ser jeg ikke problemet. Hvis du derimot ikke klarer å ha noe annet på kroppen enn RV og får tvangstanker hver gang du tar på deg noe annet, da har du det (noe jeg leser at du ikke har).
Nana Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Nei du har ikke et problem så lenge det er stilen du går for, og ikke bare merket i seg selv. Jeg liker Gant, fordi fasongen kler meg. Da blir det til at jeg stort sett holder meg til det merket fordi det er enkelt med størrelser og passform. Har en bekjent som jeg vil si er hekta på RL. Godt voksen dame. Hun har alt i RL, flasher det på face og insta. Alt har ekstremt flashende logoer og er kjøpt på ebay. DA har man et problem ;-)
Gjest Linn35 Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Highfive! Jeg er også veldig glad i Ralph Lauren, og har nok i overkant mye av det merket. Jeg ser ikke at du har noe problem, så lenge dette er en stil du trives med og har råd til. Blir det derimot som en annen her sier, at du får helt panikk dersom du går med noe annet, så blir det jo en smule problematisk... Forøvrig kan Gant og Tommy Hilfiger ha noe lignende stil som RL, syns jeg. Gant er nok hakket mer klassisk igjen, mens Tommy er hakket mer maritimt ( i mine øyne, vel og merke). Du kan jo sjekke dem ut. Så syns jeg forøvrig det er godt å lese at ikke alt må være RL, da ville jeg sagt du har et problem. HM, Zara o.l er fint å komplementere med, for all del, hvis ikke blir jo også stilen altfor svindyr ( i mine øyne igjen...) og kanskje litt kjedelig?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #6 Skrevet 25. november 2015 Synes for øvrig folk skal få gå i det de føler seg vel i, men kanskje greit å ha en personlig stil. Må si at jeg personlig blir kvalm av den fasaden brukere av RL fremhever. Økonomi/jusstudenter er de mest hardbarka polorytterne jeg har sett, sånn stilmessig med polorytteren på hode, halsen, og brystet. En skulle tro folk fortsatt var i ungdomskolealder. Om det har vært, så synes jeg ikke at RL er så ekslusivt som folk skal ha det til. Michael Kors ser også ut til å miste ekslusivitetsstatusen sin. Anonymkode: 17670...40b 1
Sirah Skrevet 25. november 2015 #7 Skrevet 25. november 2015 Nei du har ikke et problem TS. RL er ikke spesielt dyrt heller, som du også selv skriver. Jeg kan ikke gå i klær fra billigkjedene da klærne kort og greit ikke passer meg. Aner ikke hvor mange bomkjøp jeg har fra HM, Gina osv som bare ligger å støver ned i skapet og til slutt ender opp hos Fretex. RL og Gant passer min kroppsfasjong så da velger jeg å kjøpe disse. Er på ingen måte hekta og styrer unna "logoplaggene".
minister-mio Skrevet 25. november 2015 #8 Skrevet 25. november 2015 Så lenge du styrer unna de skamløst store logoene ser jeg ikke problemet. Det er mange merker som har mye stivere priser enn ralph lauren
Fashionistaen Skrevet 25. november 2015 #9 Skrevet 25. november 2015 Litt sent å svare nå ser jeg. Men ser ikke problemet og vil tro du bor ganske langt ute på landet dersom noen reagerer på at du liker RL. Merket er jo ikke spesielt dyrt og omtrent alle på min skole har sikkert minst et plagg fra RL. Hvis det er snakk om Polo linjen deres, er prisen iaf ikke noe å klage på. Black label synes jeg også er ganske dyrt. 1
minister-mio Skrevet 25. november 2015 #10 Skrevet 25. november 2015 Litt sent å svare nå ser jeg. Men ser ikke problemet og vil tro du bor ganske langt ute på landet dersom noen reagerer på at du liker RL. Merket er jo ikke spesielt dyrt og omtrent alle på min skole har sikkert minst et plagg fra RL. Hvis det er snakk om Polo linjen deres, er prisen iaf ikke noe å klage på. Black label synes jeg også er ganske dyrt. De har vel en som er enda billigere enn polo også? Denim & Supply eller noe
Fashionistaen Skrevet 26. november 2015 #11 Skrevet 26. november 2015 De har vel en som er enda billigere enn polo også? Denim & Supply eller noeJo, Denim and Supply og Lauren By Ralph Lauren. Men regner med at det er gamle blue label/ nye Polo det er snakk om, da de fleste kjøper dette.
Gjest Tigress Skrevet 26. november 2015 #12 Skrevet 26. november 2015 Eg seier som dei andre - er det stilen du likar er det då berre fint at du har funne noko du likar. Eg likar veldig mykje av RL eg også, eg likar klassiske plagg. Likevel eig eg ikkje eit einaste RL-plagg, trur eg. Men, om alt du har er frå Ralph Lauren, så trur eg fort du vil sjå litt katalogprega ut, altså. Det kan på ein måte forstyrre stilen også, fordi det ser ut som om du berre har raida næraste butikkk, utan å tenkje sjølv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå