AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Bestilte en ansiktsrens fra Vichy på blush.no og fikk den i dag. Ser det står at den "går ut" i april 2015... Er ikke dette litt dårlig mtp at produktet skal holde i 12 måneder (som det står)? Eller er dette vanlig? Noen som vet? Anonymous poster hash: 378a0...ede
Gjest Carressa Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Jeg ville tatt kontakt med kundeservice
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Hvordan sjekket du produktet? Hvis du har sjekket batchkoden og den sier April 2015 så vil det si at produktet har "hylle-tid" altså salgstid frem til April 2015, og kan brukes i 12 mnd etter åpnet produkt. Når det står 12 m på produktet så betyr dette som regel etter åpningstid. Anonymous poster hash: a5aec...144
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 ALDRI kjøp ting fra Blush og Blivakker.no. De selger utgått produkter og falske produkter fra MD FORMULATIONS. Jeg skjønner ikke at folk enda handler derfra? Elendig kundeservice har de å.Anonymous poster hash: fe857...a30 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Hvordan sjekket du produktet? Hvis du har sjekket batchkoden og den sier April 2015 så vil det si at produktet har "hylle-tid" altså salgstid frem til April 2015, og kan brukes i 12 mnd etter åpnet produkt. Når det står 12 m på produktet så betyr dette som regel etter åpningstid. Anonymous poster hash: a5aec...144 Jeg har ikke sjekket batchkoden, nei, hvordan gjør man det? Det stod datostempling på flasken! Anonymous poster hash: 378a0...ede
Adhara Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 ALDRI kjøp ting fra Blush og Blivakker.no. De selger utgått produkter og falske produkter fra MD FORMULATIONS. Jeg skjønner ikke at folk enda handler derfra? Elendig kundeservice har de å.Anonymous poster hash: fe857...a30 Jeg har aldri hatt noen problemer med produkter kjøpt fra disse nettbutikkene, og jeg har handlet MYE derfra. 2
Månespeil Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Jeg har alltid vært fornøyd ved handling fra begge disse butikkene. 2
hufsa! Skrevet 6. januar 2015 #8 Skrevet 6. januar 2015 Huff,blir helt oppgitt,fordi ting er billig så betyr det ikke at det er falskt,men opplever ofte frisører og hudpleiere mener det ;-)) merkelig..he he. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #10 Skrevet 6. januar 2015 Jeg har aldri hatt noe problemer med blush.no, og jeg har handlet mye. De har de beste prisene på flere varer, jeg får ofte pakken dagen etter bestilling (har aldri vær mer enn tre dager), og de har god kundeservice. En gang bestilte jeg en shampoo som jeg hadde mistanker om var fake eller utgått på dato, sendte mail, fikk svar med en gang om at de skulle sende meg ny, uten at de måtte ha noe kvittering, bilde av produkter eller noe. Jeg fant ut rett etterpå at det bare var et lite øverste lag på shampooen som var litt rar, mens resten var nøyaktig slik jeg er vant med. Og et par ganger jeg har handlet for mye penger har jeg fått med litt overraskelser i pakken, som hårbørster og neglefiler. Folk får handle hvor de vil, men for min del skjønner jeg ikke hvorfor folk handler en vare til 600 kr i butikk når du får den til 300 kr på blush Anonymous poster hash: 6d56e...d4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå