Gå til innhold

Noen som har flyttet til ny by alene med barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Far er narkoman å jeg vil fjerne meg fra hele sitvasjonen. I min hjemby har jeg stor familie, men ingen som er intresserte i barna. "Svigermor" erintressert, men bor på andre siden av landet. Jeg har utdannelse og gode referanser jobb messig kan bo billigere på andre siden av landet. Barnafar har laget gjeld for meg å på toppen av det hele vært nødt til å selge. Han jobber, men har sprekk hver 5 mnd. Ny start. Kan det fungere. Har bodd på andre siden av landet før uten barn. Hadde det veldig bra da. Fungerer virkelig en ny start?

Anonymous poster hash: bafc4...b3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle fortjener en ny start, og gjør det som føles best for deg og barna :)
Ingen barn har godt av en far som "kommer og går" -og med det mener jeg du iallefall bør tenke ekstra på hvordan dere kan ha det best mulig, om så det vil være å flytte på seg :)

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen erfaring på feltet, men det virker som om det kunne vært godt for deg å få avstand. Du virker reflektert over ønsket, og jeg vil si at dette høres ut som en god fremtidsplan i din situasjon.

Om du fflytter, håper jeg dere vil trives der dere ender. Lykke til videre. :)

Anonymous poster hash: a93e8...075

AnonymBruker
Skrevet

TS her, det er vel noen som vil kalle det å rømme fra problemer, men jeg har virkelig aldri hatt det godt i denne byen. Verken i barndom, ungdomsår eller voksenlivet. Noen problemer har bydd på flere problemer. Jeg har familien min her, men de er ikke noen jeg vil savne eller omvendt. De stiller aldri opp. Jeg har foreldre som altid har ville vært venner mer enn foreldre å de eien 0 selvinnsikt. Jeg føler livet er en katastrofe å det er bare jeg som kan snu trenden for meg selv å mine barn.

AnonymBruker
Skrevet

TS her, det er vel noen som vil kalle det å rømme fra problemer, men jeg har virkelig aldri hatt det godt i denne byen. Verken i barndom, ungdomsår eller voksenlivet. Noen problemer har bydd på flere problemer. Jeg har familien min her, men de er ikke noen jeg vil savne eller omvendt. De stiller aldri opp. Jeg har foreldre som altid har ville vært venner mer enn foreldre å de eien 0 selvinnsikt. Jeg føler livet er en katastrofe å det er bare jeg som kan snu trenden for meg selv å mine barn.

Du fortjener også å ha det bra. Noen kan nok se på det som å rømme fra problemer, jeg mener det omhandler å få en ny start et annet sted og fokusere på de positive tingene rundt deg. Du sier du ikke har det bra, og det høres ikke ut som konflikter du vil dra fra, men livssituasjon og kvalitet. Tenk på deg selv og barnets fremtid.

Jeg flyttet til ny by for å få avstand og har aldri hatt det bedre. Familie som var vonde mot meg var for nærme. Etter at jeg har flyttet er ting mye lysere og konflikten er på avstand.

Anonymous poster hash: a93e8...075

Skrevet

Noen vil nok se på det som å rømme fra problemer ja -men jeg tror flere har forståelse for din situasjon og ville vurdert det samme :) Fokuser på deg og barna dine -og hva som skal til for at DERE skal ha det best mulig -skap trygge omgivelser med positv energi for barna dine -for tror nok de merker om mor mistrives i hverdagen sin..
Hvor gamle er barna dine forresten?

AnonymBruker
Skrevet

Barna er 6 og den yngste er snart 2 år.

Det skal sies at jeg bor i en av norges dyreste byer. jeg bor 30 min fra byen men betaler 15.000 i mnd i leie.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...