AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Hei! Jeg vet ikke om dette er rett forum, men prøver likevel. Har tenkt til å melde meg inn i et treningssenter, men vil ikke gå glipp av nyttårstilbud om det er. Tenker mest på SatsElixia, finner ikke noe på nett. Noen som vet om de har et januartilbud på gang?Anonymous poster hash: 7490a...137
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Treningsentere har somregel ikke problemer med rekruttering i januar, så da er det få tilbud å finne. I Oktober-november derimot er pågangen mindre og du kan gjøre noen kupp. Anonymous poster hash: 1c1ad...9a9
Gjest Vux Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 (endret) I Oslo er det 200kr måneden hos Fresh Fitness. Men, det kosta meg 599,- å komme i gang. Billigere enn Elixia, som forresten tilbyr en eller annen form for barnepass inkludert i prisen (man betaler for andre på en måte fikk jeg inntrykk av). Elixia hadde et 200 kr/mnd tilbud før jul tidligere, men da var det slutt like før jul. Endret 5. januar 2015 av Vux
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Ser at de i dag og i morgen tilbyr gratis frem til 1. Mars!Anonymous poster hash: 7490a...137
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå