AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 I 1999 fikk jeg etter en dramatisk bussulykke innvilget 70%uføretrygd, Før ulykken hadde jeg to jobber. En stilling på 26% hvor jeg også hadde feievikariat for min kollega,et vikariat jeg ikke lenger klarer å ta pga skaden jeg fikk.Stillingen på 26% har jeg fremdeles og klarer såvidt men er hyppig sykemeldt. Før ulykken hadde jeg også en annen jobb men dette var bare tilkallingsvakter men utgjorde i timer nesten full stillingog Nav har da tatt utgangspunkt i denne jobben som 70% inntektsgrunnlag men mitt spørsmål er om jeg ikke hadde hatt krav på å få lagt vikariatet mitt i den andre stillingen til grunn når min uføretrygd skulle beregnes, det er jo et inntektstap for meg etter ulykken jeg kan dokumentere siden jeg var eneste faste avløser før ulykken skjedde ? Anonymous poster hash: e2101...537
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 I 1999 fikk jeg etter en dramatisk bussulykke innvilget 70øretrygd, Før ulykken hadde jeg to jobber. En stilling på 26% hvor jeg også hadde feievikariat for min kollega,et vikariat jeg ikke lenger klarer å ta pga skaden jeg fikk.Stillingen på 26% har jeg fremdeles og klarer såvidt men er hyppig sykemeldt. Før ulykken hadde jeg også en annen jobb men dette var bare tilkallingsvakter men utgjorde i timer nesten full stillingog Nav har da tatt utgangspunkt i denne jobben som 70% inntektsgrunnlag men mitt spørsmål er om jeg ikke hadde hatt krav på å få lagt vikariatet mitt i den andre stillingen til grunn når min uføretrygd skulle beregnes, det er jo et inntektstap for meg etter ulykken jeg kan dokumentere siden jeg var eneste faste avløser før ulykken skjedde ? Anonymous poster hash: e2101...537 Men vikariatet var vel i stillingen på 26% som fremdeles har? Jeg tror du må regne med at de tar utgangspunkt i den stillingen på 70%. Noe de også tydeligvis har gjort. Anonymous poster hash: 59a7b...b10
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Når du har vært oi en trafikkulykke så har du rett på advokathjelp betalr av forsikringsselskapet. Det bør du få både mht. Erstatning fra forsikringen og nå mht å få avklart om du har fått og får det du har rett på som skadet fra Nav. Har du hatt advokat tidligere som kjenner din sak?Anonymous poster hash: c8dc9...a18
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Men vikariatet var vel i stillingen på 26% som fremdeles har? Jeg tror du må regne med at de tar utgangspunkt i den stillingen på 70%. Noe de også tydeligvis har gjort. Anonymous poster hash: 59a7b...b10 Nei, mitt aste erievikariat var for en annen som har 45%stilling, som jeg nå går glipp av hvert år. Ts Anonymous poster hash: e2101...537
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Nei, mitt aste erievikariat var for en annen som har 45%stilling, som jeg nå går glipp av hvert år. Ts Anonymous poster hash: e2101...537 faste ferievikariat Anonymous poster hash: e2101...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå