Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har fått stipendet for januar i dag?

Anonymous poster hash: 32aa3...351

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei :( I fjor fikk jeg det 3 jaunar. Jeg ser på nettsiden til Lånekassen at det i år blir utbetalt tidligst 6 januar

Anonymous poster hash: 1fde4...8af
AnonymBruker
Skrevet

Søren, for litt siden mener jeg det sto tidligst 5. Januar på Lånekassen sine sider.. :(

Anonymous poster hash: 32aa3...351

AnonymBruker
Skrevet

Krysser fingrene for at det kommer i morgen :) Jeg trenger pengene snart for å kjøpe bøker! Jeg synes det er litt rart at det blir utbetalt så "sent", skolen startet i dag. De forrige årene har jeg alltid fått lånet i løpet av de første dagene i januar.

Skrevet

På minsker - utbetalingsoversikt på Lånekassen sine sider står det at jeg har fått utbetalt storstipendet 02.01.14, så rart om pengene ikke kan komme før i morgen? :-P

post-61413-22626_thumb.jpg

AnonymBruker
Skrevet

På minsker - utbetalingsoversikt på Lånekassen sine sider står det at jeg har fått utbetalt storstipendet 02.01.14, så rart om pengene ikke kan komme før i morgen? :-P

Akkurat sånn står det på min side og :P Så da kommer det nok i morgen :)

AnonymBruker
Skrevet

Kommer utbetalingene virkelig så tidlig i år? Så fort man er semesterregistrert og betalt semesteravgiften?

Anonymous poster hash: a5d46...f45
Gjest RompeRusk
Skrevet

Så merkelig at det er forskjellig.. hos meg står ikke dato for ubetaling, kun hvilken måned jeg har fått :/

Skrevet

Så merkelig! Jeg sjekket utbetalingene ift de datoene som står i bildet over, og jeg har fått pengene på konto akkurat de datoene som står.. "Holder de igjen" denne måneden? :-P

Skrevet

Så merkelig! Jeg sjekket utbetalingene ift de datoene som står i bildet over, og jeg har fått pengene på konto akkurat de datoene som står.. "Holder de igjen" denne måneden? :-P

Vel. Vi er jo i 2015 nå :P

Skrevet

Åja, ser nå at det strå 2015 i utbetalingen din. Så bare 2014 først!

Skrevet

Vel. Vi er jo i 2015 nå :P

Akkurat! Så da burde pengene komme samme dato januar 2015 iom at de har kommet på min konto samme dag som utbetaling fra Lånekassen :-P

Skrevet

Akkurat! Så da burde pengene komme samme dato januar 2015 iom at de har kommet på min konto samme dag som utbetaling fra Lånekassen :-P

Det skyldest sikkert transaksjonsoverføringer i banken da. Om de ble sendt til utbetaling på fredag så skal en tro at de kommer i dag da. Er ikke neste transaksjon sånn omtrent nå og i firetiden?

Skrevet (endret)

Står forøvrig 02.1.2015 hos meg også.

Endret av lillsunshine
Skrevet

Får krysse fingrene for at de kommer i morgen da :-)

Skrevet

Jeg fikk melding om at jeg ikke får utbetalt penger før semesterstart. Jeg startet i dag, men fikk likevel melding om at penger var øverført i går. De er ikke kommet på konto enda da, så regner med at de er der i morgen.

AnonymBruker
Skrevet

jeg fikk nettopp :-)

Anonymous poster hash: d51e5...904
Skrevet

Jeg også fikk det nettopp :-)

Skrevet (endret)

Samme her :-)

Spend it well og spar litt til juni :)

Endret av lillsunshine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...