Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig regelmessig menstruasjon. Den kommer natt til mandag 14.dager etter e.l. Jeg pleier å ha mensmurringer i opptil en uke før mens, men denne gangen kom ikke smertene før et par dager i forveien. Smertene er kraftige og kommer og går som stikk i magen. I tillegg har jeg veldig ømme bryster. Jeg var helt sikker på at mensen hadde kommet da jeg våknet i dag, men det er ingen tegn til mensen, bare disse kraftige smertene.

Jeg hadde lagt fra meg tanken om evt graviditet da mensmertene kom, men kan det være at jeg er gravid allikevel? Andre som har hatt på følelsen at mensen kommer, men vært gravid allikevel?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt så mye menssmerter som da jeg ble gravid. Litt annerledes enn hos deg. For meg pleier e vanligvis å komme dagen før mens og vare en to-tre dager. Denne gangen kom det flere dager før (nesten en uke om jeg husker riktig) og varte helt til uke seks før de forvant helt (og kvalmen overtok...). Er nå 15 uker på vei. :)

Anonymous poster hash: 8d495...0eb
AnonymBruker
Skrevet

Samme som AB over meg.

Anonymous poster hash: 869b3...1db

Skrevet

Jeg har ikke menssmerter, men det murrer fælt da. På meg murret det voldsomt uken jeg skulle hatt mensen. Brystene og livmoren var også ømme og. Testet gravid samme uka.

Skrevet

Jeg har ikke menssmerter, men det murrer fælt da. På meg murret det voldsomt uken jeg skulle hatt mensen. Brystene og livmoren var også ømme og. Testet gravid samme

Mensen har ikke dukket opp i dag også, så nå begynner det å bli spennende! Fortsatt masse murringer i magen og veldig ømme pupper.

Skrevet

Mensen har ikke dukket opp i dag også, så nå begynner det å bli spennende! Fortsatt masse murringer i magen og veldig ømme pupper.

Spennende :) Når tar du test?

Skrevet

Spennende :) Når tar du test?

Hvis mensen ikke har dukket opp innen helga så tenker jeg å teste. Kjennes foreløpig ut som om mensen skal komme hvert øyeblikk ,men ingen tegn til den enda! Krysser fingrene:-)

Skrevet

Fortsatt ingen mensen nå. Vet med sikkerhet at jeg hadde eggløsning for 17 dager siden. Noen som vet om det er for tidlig å teste nå? Noen tester som er bedre enn andre på tidlig testing?

AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt ingen mensen nå. Vet med sikkerhet at jeg hadde eggløsning for 17 dager siden. Noen som vet om det er for tidlig å teste nå? Noen tester som er bedre enn andre på tidlig testing?

12-14 dager etter EL tester de fleste positivt om de er gravide. Tester du før det er gåttt 14 dager siden eggløsning kan man med fordel ruke morgenurin, etter 14 dager kan man teste når som helst på dagen.

Når du er 17 dager etter eggløsning kan du tetste med hvilken som helst test, når som helst på døgnet.

Det å gå å føle at man få mensen i hvert øyeblikk er et veldig vanlig tidlig tegn på graviditet,

Anonymous poster hash: db570...8a1

Skrevet

Jeg testet med Clear Blue som viser antall uker du er gravid :) Kjøpte den dobbeltpakken i tilfelle.

Jeg testet samme uka jeg skulle ha mensen og fikk postiv med en gang :)

Skrevet (endret)

Gratuelerer!! :) så gøy å lese :)

Oj, trodde det var TS:P

Men gratulerer til deg også Me2U^^

Endret av Synva
Skrevet

Tok test og det er absolutt en strek der :-) Så da er jeg faktisk gravid :-)

post-67431-702156_thumb.jpg

• Liker 1
Skrevet

Hurra:) Gratulerer!

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...