AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Lang historie, men spørsmålet er som overskriften sier. Han svarer ikke på sms, mail eller telefon, og jeg har det vondt, så jeg har fått en tanke om kanskje å sende ham et brev og sende i posten. Skrive om hvordan jeg føler det, og noen spørsmål jeg har til ham. Kan det være så ille, eller er det ekstremt? Anonymous poster hash: 1b3cc...147
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Ja det er ekstremt. LA VÆRE!!! Anonymous poster hash: 7e4a2...8af 30
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Jeg syns det er ekstremt. Om han ikke svarer på tlf/mail/sms er det jo tydelig at han ikke ønsker å snakke med deg. Anonymous poster hash: d559f...3d0 6
Gjest Meglerfrøken Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Det virker ekstremt. Ved å ignorere dine andre forsøk på kontakt, viser han vel ganske tydelig at han ikke ønsker å ha noe med deg å gjøre mer. Respekter det forholdet dere hadde ved å la han gå videre. 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Herregud. Dropp det. Dere er ferdige. Anonymous poster hash: f2dfa...0bf 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Herregud. Dropp det. Dere er ferdige. Anonymous poster hash: f2dfa...0bf Han nekter meg jo closure, kan det ikke være greit å sende et brev? Anonymous poster hash: 1b3cc...147
Gjest Churro Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Han nekter meg jo closure, kan det ikke være greit å sende et brev? Anonymous poster hash: 1b3cc...147 Det er vel ikke noe poeng når han ikke svarer noen andre steder. Kom deg videre, en kan ikke tvinge noen til å svare om de ikke vil. 7
Gjest Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Du må faktisk lære deg å gi deg selv en "closure" uten han. Du kan ikke gjøre ditt eget følelsesliv så avhengig av en person som ikke vil ha noe med deg å gjøre! Bearbeid tankene rundt han, innse at du har det bedre uten, og gå videre! For din egen del skal du jobbe hardt for å bli et lykkelig menneske. Gjør noe som gir deg en økt verdi! Tren litt mer, ta noen fag på kveldstid i noe du interesserer deg for, ta opp en gammel hobby, finn igjen en gammel venn. Rist tak i deg selv! 10
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #10 Skrevet 5. januar 2015 Han nekter meg jo closure, kan det ikke være greit å sende et brev? Anonymous poster hash: 1b3cc...147 Nei han skylder deg faktisk ikke en "avslutning". Det er jo avsluttet fra hans side. Du må gi deg selv en avslutning og gå videre. Anonymous poster hash: f2dfa...0bf 5
Gjest Livmora Skrevet 5. januar 2015 #11 Skrevet 5. januar 2015 Skriv brevet for deg selv, ikke send det. 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #12 Skrevet 5. januar 2015 Ikke gjør det....han kommuniserer tydelig at han ikke vil ha noe med deg å gjøre. Det synes jeg du skal respektere...Anonymous poster hash: e85c2...8a0 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #13 Skrevet 5. januar 2015 Skjønner hva du mener, closure er viktig for å ikke bli gående å kverne i det uendelige. Jeg ville skrevet brevet, unnlatt å gjøre det for langt og der presisert at du sliter med å gå videre og at du hadde satt stor pris på om han av respekt for deg og det dere har hatt kunne snakket med deg en siste gang slik at du kunne fått svar på noen av tingene du tenker mye på. Men du må også forberede deg på at han kanskje ikke svarer, og at det kan bli enda verre for deg i etterkant hvis du har utlevert alt du tenker. Jeg gjorde det samme en gang. Sendte et langt brev til en eks der jeg utleverte hele sjelen min. Hørte ingenting tilbake og ble dritskuffet, sint og lei meg. Men langt om lenge møttes vi likevel og han fortalte meg at han gråt da han leste brevet og at det berørte ham. Men det kunne jo ikke jeg vite som ikke hørte noe tilbake. Noen menn har store probl med å snakke om følelser og vanskelige ting og de skyver det derfor helt bort i stedet.. Anonymous poster hash: 5d065...570 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #15 Skrevet 5. januar 2015 Virker ekstremt needy og stalker aktig. Anonymous poster hash: 38336...469 3
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 5. januar 2015 #16 Skrevet 5. januar 2015 Og kva får deg til å tru at han svarer på brevet? 5
Kattugla Skrevet 5. januar 2015 #17 Skrevet 5. januar 2015 Jeg skjønner ditt behov, men jeg tror dessverre ikke det vil endre på noe å skrive et brev. Han har jo ved å ikke svare på mail eller sms eller ta opp telefonen når du ringer, vist i klartekst at han ikke har noe mer å si om saken. 2
jauda Skrevet 5. januar 2015 #18 Skrevet 5. januar 2015 Eller kansje du skal bare ta hinte med at han faktisk ikke vil Ha noe med deg å gjøre... folk altså! 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #19 Skrevet 5. januar 2015 Hei! Ikke gjør det. Det er ikke verdt det, rett og slett. Det er tydelig at han er ikke interessert i å ha kontakt. En av grunnene til det kan være at han nettopp er glad i deg og vil ikke at du skal lide. Det beste for deg er å forsøke å komme videre.. det innebærer bl.a. å ikke ta kontakt med eksen din. Prøv å gjøre noe annerledes, kanskje du har en hobby? dra å tren, avtal noe med venner. Gjør noe som får deg på andre tanker. Med tiden vil du glemme han, tro meg Jeg har vært der selv, og en dag våkner du plutselig å innser at han er over den personene helt. lykke til <3 Anonymous poster hash: d49a4...34d
Gjest chisandra Skrevet 5. januar 2015 #20 Skrevet 5. januar 2015 Jeg ville tatt det som (mer enn) et hint hvis han ikke svarer deg på noen kanaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå