AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Noen som har den? Skal i hovedsak være studiepc. Anonymous poster hash: c40b4...fd2
pressplay Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Ja, det er lite når du skal jobbe på den. Et vanlig nettbrett er 10'' stort og jeg ville aldri ha jobbet med den. Personlig mener jeg at skjermen minst må være 15'' for at det skal være ok å jobbe på. 1
Okapi Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 11" er knall om man skal bære rundt på. I stua ville jeg definitivt valgt noe større, helst en stasjonær. En Pro (eller iMac eller Mini) gir noen hakk bedre ytelse også.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Mannen har en Macbook Air 11'' og jeg har en 13''. Jeg synes skjermen på hans er i minste laget, og at min er liten, men ok nok. Det er sikkert en vanesak. Tastaturet er ikke noe problem. Han har valgt å kjøpe ekstern skjerm som han bruker hjemme. Anonymous poster hash: ffe22...a0a
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Jeg har hatt den i fire år og er strålende fornøyd. Har brukt den til både skole og underholdning(film+surfing), men den funker nok best til sisnevnte. Ja, den funker til excel/word, men jeg ville nok gått for minst 13tommer om den var beregnet på å være en skole PC.Anonymous poster hash: ae479...8fa
Gjest brutal_mann Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Hvis du skal bruke mye tekstbehandling og regneark så er den for liten.
electric_trond Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 jeg hadde en 11" air gjennom de to første årene av ingeniørstudet, Den var 1 år gammel når jeg startet på studiet. Den var en av de trege core 2 duo utgavene og jeg byttet den ut fordi den var for treig til å behandle wordfiler med masse bilder i. De nye er vesentlig raskere og har ikke dette problemet Størrelsen er en vanesak og jeg hadde ingen problemer med å bruke den. Hadde kjøpt en tilsvarende igjen om ikke den nye proen hadde kommet ut den uka jeg kjøpte ny. Nå som jeg er ferdig med studiene ligger den nye 13" retinaen i skuffen og jeg bruker den lille 11" til sofasurfing
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Ja, det er lite når du skal jobbe på den. Et vanlig nettbrett er 10'' stort og jeg ville aldri ha jobbet med den. Personlig mener jeg at skjermen minst må være 15'' for at det skal være ok å jobbe på. Er enig i at 11 tommer er altfor liten, men ikke enig at skjermen minst må være 15 tommer. Jeg har selv alltid hatt en PC med 15-tommers skjerm, men byttet nylig til Mac med 13 tommer skjerm, og jeg er faktisk mer fornøyd med 13 tommers. Den er akkurat stor nok, blir mindre sliten i øynene og PC-en tar mindre plass. Jeg bruker PC-er til helt trivielle ting, og til studier, og jeg kunne ikke vært vært mer fonøyd med skjermstørrelsen. Anonymous poster hash: 6fbdf...3f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå