Gå til innhold

Hersens sommer og late dager...

Fremhevede innlegg

Gjest Odense
Skrevet

Elsker sommer, men nå når jeg tar på meg klærne så er de deprimerende trange, serlig buksene. Helt grusomt å gå i dem og magen buler utover...Lite lekkert syn.. :-( Har lagt på meg ca 4kilo..Har ikke slanket meg før så jeg ser lite lyst på dette her, men noe må gjørest. Føler meg som en elefant, selv om jeg vet at jeg ikke er fet, men dere vet sikkert hva jeg mener de å føle seg utilpass er skikkeli ekkelt.

Det jeg lurer på er da selfølgelig noen tips :-)

Må man spise ofte men lite?? Kommer ikke på å spise så ofte, spiser som regel tre ganger + litt for masse godteri nå i sommer(skal kutte ut i ukene!)..Noen råd som kan hjelpe meg å misse sommer kiloene mine??

Takker og bukker :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har ingenting med hvor ofte du spiser men hva du spiser..

spis sunt(mye salat, grovt brød med brunost på, drikk mye vann, slutt med snop,kaker, chips og brus(eller spis så mye du klarer en dag i uka)fettet legger seg ikke så godt på kroppen da som når du spiser litt hver dag..hvorfor husker jeg ikke..

spis skikkelig middag(som du selv har laget og helst med poteter o.l)

spis grønnsaker og frukt og drikk vann i mellom måltidene.

tren litt hver dag(sånn at du klarer og oppnå skikkelig svette og føler deg varm og sliten)

det er mange måter og slanke seg på(hva som faktisk fungerer vet jeg ikke, men dette skal nåkk fungere!

lykke til!

Skrevet
slutt med snop' date='kaker, chips og brus(eller spis så mye du klarer en dag i uka)[/quote']

Nåja, dette vil jeg ikke sette under katogorien "gode tips". Det er selvsagt lov å unne deg litt fettholdige matvarer (om du enten velger snop, majones, dressing mm. er opp til deg) en dag i uka, men for all del; spis med måte!

Gjest Odense
Skrevet

kan jeg drikke pepsi max ,siden det er sukkerfri brus eller bør jeg holde meg på vannflaska???

Skrevet

Har hørt at det med sukkerfri brus bare er noe tull :-(

Men har ikke sett det dokumentert noe sted. Tror uansett vann er det beste, selv om det er litt kjedelig i lengden! ønsker deg uansett lykke til!

Skrevet

Light-versjonene øker apetitten, blant annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...