AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Jeg er student og medlem av Econa og har gratis PC forsikring gjennom Econa i DNB (https://www.econa.no/pc-forsikring), noe som het studentpakken eller noe sånt.Trenger jeg da å forsikre PC'n på elkjøp i dag når jeg kjøper den eller vil det bare bli "smør på flesk"? Anonymous poster hash: be477...e28
Gjest Meglerfrøken Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Hei! Jeg er i samme situasjon som deg, men kjøpte min macbook i oktober. Jeg valgte IKKE å ha reserve forsikring, da innboforsikringen til econa dekker det utroligste uansett. Jeg var uheldig, og dultet borti klappbordet hvor den gamle macen stod en gang jeg skulle gå forbi, og den gikk i bakken. Endte med harddisk havari pga kortslutning og skjermen ble ødelagt. Fikk dekket 2000 kr til ny, selv om den jeg fikk ødelagt var over 6 år gammel. Econa forsikringen er veldig god, og jeg kan ikke tenke meg at den får noe dårligere vilkår nå når den har gått over til Gjensidige og Danske bank. God fornøyelse med den nye macen din:) husk at du får studentrabatt også, forresten! Endret 5. januar 2015 av Meglerfrøken
Sirah Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Når jeg kjøpte min mac book pro så ringte jeg forsikringselskapet mitt (Eika) og spurte. Jeg fikk beskjed om at dersom jeg ødela laptopen, den ble stjålet eller mistet så ville de i de fleste tilfeller dekke det. Jeg valgte dermed å ikke ha "idiotforsikring" på min. Men nå har jeg innbo pluss. Dette kan jo variere noe fra selskap til selskap.