AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Han ville være min venn :O Jeg er vant til at menn jeg treffer legger an på meg, og jeg er den som avviser. Det har gjort at jeg skygger fort banen når jeg hilser på nye bekjentskaper. Fordi jeg blir fryktelig fort sjenert når noen gir inntrykk for at de vil noe mer, og jeg blir redd for å bli kjent. Føler et slags press... Men han her. Som tar mye kontakt, skriver at han gleder seg til å se meg, spør om jeg kommer å besøker stedet han bor, sier han savner å skrive med meg om jeg har vært borte litt.. Sier han syns det er veldig fint å skrive med meg. Og vi har hatt en del kontakt, helt uskyldig. Alt det og mer til skriver han egentlig ganske ofte.. Men aldri noe flørtete, spør aldri om noe på kanten. Og jeg har da gått på en smell.. Jeg har nemlig fått følelser for han.. Og jeg var ærlig på dette da jeg faktisk først trodde han også hadde det for meg, så skrev han noe som fikk meg til å stusse, og da la jeg det rett ut at det er fint om vi vet hvor vi har hverandre, og jeg skrev at jeg tenkte ekstra på han i hverdagen... Det gjør altså ikke han.. Det svei.. Veldig.. Og det var jeg også ærlig på.. Så nå sitter jeg her kjempeforvirra over å ha fått følelser for en mann som ikke vil noe mer enn å være min venn.. Jeg er på en måte ganske rørt. Han skrev at han har hatt et godt øye til meg ganske lenge, men han vil ikke ødelegge det vennskapet vi har fått iløpet av den siste tiden.. Did i just got friendzoned?!?!?! Anonymous poster hash: 8b4e6...d25
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Han har sikkert vært interessert og så har det skjedd noe som har gjort at han har mistet interessen. Det forekommer så og si aldri at en mann i utgangspunktet bare vil være venner med en dame. Anonymous poster hash: 00d91...70f 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Han har sikkert vært interessert og så har det skjedd noe som har gjort at han har mistet interessen. Det forekommer så og si aldri at en mann i utgangspunktet bare vil være venner med en dame. Anonymous poster hash: 00d91...70f Ja, det er det jeg også tenker. Jeg har nettopp gått ut av et forhold, og jeg har barn fra før. Så situasjonen min er ikke særlig attraktiv. Men det som er greia er at jeg har ikke behov av å bli bedt om alle de bekreftelsene. Føler meg egentlig litt brukt. Ts Anonymous poster hash: 8b4e6...d25
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Jeg fikk smake min egen medisin nå gitt... Ts Anonymous poster hash: 8b4e6...d25 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Jeg fikk smake min egen medisin nå gitt... Ts Anonymous poster hash: 8b4e6...d25 Jepp, det gjorde du. Anonymous poster hash: 3a6b4...fcd 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 I 90% av tilfellene vil en mann ønske noe mer enn vennskap. Men du har nok havnet i de 10% Anonymous poster hash: 370ff...ef7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Den svei.. Kjenner jeg endrer litt syn på hvordan jeg møter menn, og ser at jeg ikke har hatt særlig respekt for dem. Kanskje brukt de litt selv. Godt det kan komme noe lærdom ut av dette da... Takk for ærligheten Ts Anonymous poster hash: 8b4e6...d25 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 I 90% av tilfellene vil en mann ønske noe mer enn vennskap. Men du har nok havnet i de 10% Anonymous poster hash: 370ff...ef7 Da syns jeg det er dårlig gjort av han å skrive at han savner kontakten vår, spør stadig når tar turen, spør om jeg syns det er fint å ha kontakt med han osv osv osv.. Han spør stadig hva jeg syns om han. Ts Anonymous poster hash: 8b4e6...d25
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Da syns jeg det er dårlig gjort av han å skrive at han savner kontakten vår, spør stadig når tar turen, spør om jeg syns det er fint å ha kontakt med han osv osv osv.. Han spør stadig hva jeg syns om han. Ts Anonymous poster hash: 8b4e6...d25 Du har blitt en god venn da vel Anonymous poster hash: 370ff...ef7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #10 Skrevet 5. januar 2015 Du har blitt en god venn da vel Anonymous poster hash: 370ff...ef7 Jah.. Hehe, får se på det sånn.. Og heller tenke at jeg har fått litt vranglære av hva angår menn.. Jeg har aldri møtt en mann som bare vil ha vennskap.. Før nå.. Anonymous poster hash: 8b4e6...d25
Sannerlig Skrevet 5. januar 2015 #11 Skrevet 5. januar 2015 Da syns jeg det er dårlig gjort av han å skrive at han savner kontakten vår, spør stadig når tar turen, spør om jeg syns det er fint å ha kontakt med han osv osv osv.. Han spør stadig hva jeg syns om han. Ts Anonymous poster hash: 8b4e6...d25 Trodde denne tråden handlet om moi:)))) Nope, men du, han virker da interessert. Vet ikke om du egentlig ble friendsonet, men heller at han vil gå frem mer forsiktig. Se det an, besøk han da vel og se hvordan det fungerer da? Kan bli en riktig så hyggelig nyttårshistorie dette:)
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #12 Skrevet 5. januar 2015 Trodde denne tråden handlet om moi:)))) Nope, men du, han virker da interessert. Vet ikke om du egentlig ble friendsonet, men heller at han vil gå frem mer forsiktig. Se det an, besøk han da vel og se hvordan det fungerer da? Kan bli en riktig så hyggelig nyttårshistorie dette:) Vi bor 6 timer unna hverandre, så ikke akkurat bare å stikke på besøk. Men han spør ofte om når jeg kommer i den reningen (har en del venner der) Jeg føler meg som tidenes spørsmålstegn. Jeg må nok bare respektere det han sier, så må jeg kjenne etter hvordan jeg velger å forholde meg til han nå.. Kjenner jeg allerede tar avstand. Beskytte meg litt. Jeg er også veldig sjenert av meg, så er ikke typen som sjekker opp en mann, og tar styringa.. Men har vært ærlig på at jeg tenker på han. Gidder ikke spille noe spill. Takk for svar Ts Anonymous poster hash: 8b4e6...d25
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #13 Skrevet 5. januar 2015 Det er en forføringsmetode for menn å friendszone jenter for å skape interesse. Og selv når interessen er der skal det dras lengre, helt du du overbeviser deg selv om at alt en din idé og at du til slutt forfører ham. Det krever mye tid og arbeid med denne metoden, men den funker fjell om den gjøres riktig. Så kanskje det er svaret ditt, eller kanskje han faktisk bare vil være venner..?Anonymous poster hash: 14fd2...760
Sannerlig Skrevet 5. januar 2015 #14 Skrevet 5. januar 2015 Vi bor 6 timer unna hverandre, så ikke akkurat bare å stikke på besøk. Men han spør ofte om når jeg kommer i den reningen (har en del venner der) Jeg føler meg som tidenes spørsmålstegn. Jeg må nok bare respektere det han sier, så må jeg kjenne etter hvordan jeg velger å forholde meg til han nå.. Kjenner jeg allerede tar avstand. Beskytte meg litt. Jeg er også veldig sjenert av meg, så er ikke typen som sjekker opp en mann, og tar styringa.. Men har vært ærlig på at jeg tenker på han. Gidder ikke spille noe spill. Takk for svar Ts Anonymous poster hash: 8b4e6...d25 Huff, seks timer er ikke en fordel i et forhold, og vanskelig å få noe fruktbart ut av det på sikt. Jobb, venner, familie, ja alt sånt kan ta så mye energi, i tillegg til avstand og savn. Synes du ser så behagelig ut, i måten du skriver, at jeg håper du får bukt med din sjenerthet, ser an en mann i ditt nærmiljø, og gir de mulighetene til å bli kjent med deg også. For det er på tomannshånd man kan bli best kjent, og kanskje ikke legge for mye i ting folk skriver ol. Det siste kan føre til et savn man aldri får oppfyldt. Og du, sjenerthet ansees av menn som et av de mest sjarmerende og sexy trekk hos en kvinne, visste du det? Husker dette fra en undersøkelse for endel år siden. Håper du finner din
Bumfy Skrevet 5. januar 2015 #15 Skrevet 5. januar 2015 Tro det eller ei, men det er en del menn som er bevisst ute etter bare å være venn UTEN noen andre intensjoner. Jeg er en av dem. Har en del venninner og venninner med benefits''. Betyr mye å finne ei fantastisk ny venninne som jeg bare kan ha det koselig med.
cHg Skrevet 5. januar 2015 #16 Skrevet 5. januar 2015 Jeg kjenner jeg blir helt rørt her Jeg skal bare være meg selv, kjenne etter hva jeg ønsker i møte med han, så får det bli som det blir. Ja, du har helt helt rett. Den avstanden er ikke ideel for voksne etablerte mennesker :/ Kanskje det at jeg gikk ut av et forhold for 4 mnd siden som får meg til å flytte litt ekstra inn i det som blir skrevet? Hmm... Mye som skal læres hehe Igjen! Tusen takk for hjertevarme svar ))) Du virker til å være en veldig empatisk person, Sannerlig Ts
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #17 Skrevet 5. januar 2015 Tro det eller ei, men det er en del menn som er bevisst ute etter bare å være venn UTEN noen andre intensjoner. Jeg er en av dem. Har en del venninner og venninner med benefits''. Betyr mye å finne ei fantastisk ny venninne som jeg bare kan ha det koselig med. Det var godt å høre Ja, for det er jo det jeg har behov av. En mann som kan vise meg at han ønsker å ha meg i livet sitt som et individ og interesserer seg for hva jeg har å by på som person. Fint å høre Ts Anonymous poster hash: 8b4e6...d25
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #18 Skrevet 5. januar 2015 Det er en forføringsmetode for menn å friendszone jenter for å skape interesse. Og selv når interessen er der skal det dras lengre, helt du du overbeviser deg selv om at alt en din idé og at du til slutt forfører ham. Det krever mye tid og arbeid med denne metoden, men den funker fjell om den gjøres riktig. Så kanskje det er svaret ditt, eller kanskje han faktisk bare vil være venner..?Anonymous poster hash: 14fd2...760 Seriøst? Virker veldig tungvint da? TsAnonymous poster hash: 8b4e6...d25
WubWub Skrevet 5. januar 2015 #19 Skrevet 5. januar 2015 Det er en forføringsmetode for menn å friendszone jenter for å skape interesse. Og selv når interessen er der skal det dras lengre, helt du du overbeviser deg selv om at alt en din idé og at du til slutt forfører ham. Det krever mye tid og arbeid med denne metoden, men den funker fjell om den gjøres riktig. Så kanskje det er svaret ditt, eller kanskje han faktisk bare vil være venner..?Anonymous poster hash: 14fd2...760 Nei. Om man sier man bare ønsker vennskap så ønsker man bare vennskap. Å friendzone noen må være verdens dårligste sjekketaktikk.
Gjest Minesveiper Skrevet 5. januar 2015 #20 Skrevet 5. januar 2015 Det er en forføringsmetode for menn å friendszone jenter for å skape interesse. Og selv når interessen er der skal det dras lengre, helt du du overbeviser deg selv om at alt en din idé og at du til slutt forfører ham. Det krever mye tid og arbeid med denne metoden, men den funker fjell om den gjøres riktig. Så kanskje det er svaret ditt, eller kanskje han faktisk bare vil være venner..?Anonymous poster hash: 14fd2...760 Høres ikke ut som noe god metode. Hadde han gitt uttrykk for at han liker ts nå hadde de datet.. For meg er det rart å chatte ofte med en dame som jeg ikke er interessert i noe mer med, men folk er forskjellige. Det er godt mulig at han faktisk ønsker vennskapet uten at det ligger noe mer bak, men jeg synes virker litt rart. Kanskje en negativ tankegang, men jeg tenker at han nok snakker med en eller flere andre også. Har han en annen dame i livet sitt som bor i nærheten blir det lettere å utvikle noe med henne når du bor 6 timer unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå