Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg et korsett og er ikke sikker på hvordan jeg kan style det. Det er sort med sorte broderier foran. Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hva tenkte du da du kjøpte det da?

Mennesker har ikke ens stil, så det som passer for en voksen dame med rødgyldent hår og ikke en eneste tatovering kan bli aldeles feil for en 20 åring med tatoveringer.

Hva slags korsett? Overburst eller underburst eller waspie? Lakk, lær, silke eller pvc? Mønster eller enfarvet?

• Liker 1
Skrevet

Hva tenkte du da du kjøpte det da?

Mennesker har ikke ens stil, så det som passer for en voksen dame med rødgyldent hår og ikke en eneste tatovering kan bli aldeles feil for en 20 åring med tatoveringer.

Hva slags korsett? Overburst eller underburst eller waspie? Lakk, lær, silke eller pvc? Mønster eller enfarvet?

Jeg tenkte at den ikke ser så "kostyme" ut som mange korsetter og at jeg føler det passer min stil, Det er en sort overbust med broderier i stoffet. Den ligner på den i linken foran.

http://breathlesscorsets.com/contents/media/cd_156_brocade_steel_boned_corset_at_breathless_corsets.jpg

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg tenkte at den ikke ser så "kostyme" ut som mange korsetter og at jeg føler det passer min stil, Det er en sort overbust med broderier i stoffet. Den ligner på den i linken foran.

http://breathlesscorsets.com/contents/media/cd_156_brocade_steel_boned_corset_at_breathless_corsets.jpg

Enkelt, ryddig og brukelig til det aller, aller meste.

- absolutt ikke et dumt valg.

Det er meget pent med et blyantskjørt og en enkel cardigan.

Litt pene strømper (eller strømpebuker) og et par pumps og du er klar for representasjon.

Fungerer strålende sammen med et a-linje skjørt i f.eks. sort/hvitt mønster, med et par jeans og en kort bikerjakke for et røft uttrykk, eller inni en drakt istedet for en bluse/skjorte.

Har du snørehjelp? - å snøre et overburst korsett på egenhånd er litt mer komplisert enn det er dersom man har assistanse.

• Liker 1
Skrevet

Det var kjempefint! :rodmer: Hvor kjøpte du det, og hvor mye kostet det?

Skrevet

Enkelt, ryddig og brukelig til det aller, aller meste.

- absolutt ikke et dumt valg.

Det er meget pent med et blyantskjørt og en enkel cardigan.

Litt pene strømper (eller strømpebuker) og et par pumps og du er klar for representasjon.

Fungerer strålende sammen med et a-linje skjørt i f.eks. sort/hvitt mønster, med et par jeans og en kort bikerjakke for et røft uttrykk, eller inni en drakt istedet for en bluse/skjorte.

Har du snørehjelp? - å snøre et overburst korsett på egenhånd er litt mer komplisert enn det er dersom man har assistanse.

Tusen takk for tips! Det er nok også mer meg med korsett i stedet for bluse. Da kan den jo brukes til å gjøre et formelt antrekk mindre formelt og røffere. Jeg var litt usikker på om blyantskjørt og korsett kom til å gi litt feil assosiasjoner, men med en cardigan tror jeg det kommer til å gi et helt annet uttrykk.

Jeg har desverre ikke snørehjelp. Det virket faktisk ikke så vanskelig å snøre den, men jeg vil tro det tar tid å bli vant til det.

Det var kjempefint! :rodmer: Hvor kjøpte du det, og hvor mye kostet det?

Jeg kjøpte det på Camden i London for 50 pund. Jeg tror de har en nettside som jeg kan linke deg til når jeg finner posen. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...