Gjest Eir Skrevet 1. august 2004 #1 Del Skrevet 1. august 2004 Hvor lang tid pleier det å gå før man får tilbake mensen/får normal menstruasjonsrytme igjen etter at man slutter på P-sprøyte? Nå man har brukt den så lenge at man har mistet mensen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 1. august 2004 #2 Del Skrevet 1. august 2004 Noen har fått den igjen etter et par måneder, andre har ventet i to år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 1. august 2004 #3 Del Skrevet 1. august 2004 Dersom du bytter til et annet hormonprevensjon vil dette regulere blødningene og du vil få "mensen" ganske umiddelbart. Hvis du ikke bruker noe annet er det vanlig å få vedvarende småblødninger som kan fortsette i over et år før man får normal syklus igjen. En veninne av meg insisterte på å ikke bruke noenting da hun sluttet, men etter å ha blødd hver dag i 6 måneder fikk hun p-piller for å stabilisere, det virket. Selv byttet jeg til p-ring og fikk normale blødninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 1. august 2004 #4 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg har nettopp sluttet, og bruker ingenting nå, og har ikke sett noe til mensen enda. Men jeg er uansett ikke så fanatisk at jeg ville holdt ut daglige blødninger så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 2. august 2004 #5 Del Skrevet 2. august 2004 Tok meg 18 mnd å få igjen mensen. Begynte da med annen prevansjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 6. august 2004 #6 Del Skrevet 6. august 2004 Les den andre tråden om p-sprøyte. Gå til akupuntør for å balansere kroppen - ikke ødelegg kroppen med mer hormoner. Jeg fikk tilbake mensen etter fire måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå