Gå til innhold

Ekstra kolli bagasje på fly

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal straks til USA og hadde tenkt å bestille et ekstra kolli bagasje til hjemturen. Har sjekket litt på hjemmesiden til flyselskapet og for meg ser det ut som at det koster 300 Euro. Synes at dette er veldig dyrt. Stemmer det at dette er då dyrt eller har jeg misforstått. Jeg skal også ha et flybytte på veien hjem. Vil det da bli en avgift per fly eller er det en per reise (to flyreiser)?

Anonymous poster hash: d5b52...510

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket flyselskap, har du bestilt gjennomgående, og hva svarer flyselskapets kundeservice når du spør?

Anonymous poster hash: f6af3...db9

Skrevet

Som sagt over her, så er det helt avhengig av hvilket selskap du reiser med, hvem du har bestilt billetten gjennom, og hvilken type billett du har.

Skrevet

Jeg sendte klær hjem i posten jeg :fnise:
Men jeg bodde jo i USA i nesten 1 år da...

Skrevet

Jeg skal straks til USA og hadde tenkt å bestille et ekstra kolli bagasje til hjemturen. Har sjekket litt på hjemmesiden til flyselskapet og for meg ser det ut som at det koster 300 Euro. Synes at dette er veldig dyrt. Stemmer det at dette er då dyrt eller har jeg misforstått. Jeg skal også ha et flybytte på veien hjem. Vil det da bli en avgift per fly eller er det en per reise (to flyreiser)?

Anonymous poster hash: d5b52...510

Umulig å svare på. Det kommer helt ann på hvilket flyselskap du reiser med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...