AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Hei! Jeg hadde siste mensdag den 13 desember og fikk elslim (tykkere, men strekkbart) den 24 desember. Så har det i rykk og napp kommet mer elslim men i tynnere form. Eggehvite som har vart helt til nå? Merker også at jeg ofte har en våt flekk i trusa (har som regel ingen utflod bortsettfra elslim et par dager) Nå er det altså strekkbart, tynt slim (noen ganger gult og tykkere) som har vart i godt over to uker. Jeg tenkte med en gang at kroppen sikkert ikke klarte å lage el, så den prøvde på nytt og derfor produserte slim, men dette ble jo litt i lengste laget? Jeg får alltid ømme pupper rett etter el. Dette har jeg enda ikke hatt og tror derfor ikke jeg har hatt el. Evt. har jeg blitt gravid og derfor ikke fått de typiske tegn etter el? Men synes det er rart jeg produserer dette type slimet hvis jeg er gravid?Noen synspunkt? Anonymous poster hash: f62e1...982
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Ta en testAnonymous poster hash: c8523...72d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Ta en testAnonymous poster hash: c8523...72d Setter pris på at du svarer, men jeg skjønner at jeg kan ta en test. Det er for tidlig enda, og mens jeg venter kan det være greit å vite hva som skjer med kroppen da dette er utenfor det normale hos meg. Anonymous poster hash: f62e1...982
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Det er vanskelig for oss å vite hva som skjer med kroppen din:) Men det er ikke typisk med strekkbar utflod i dpo. Den er vanligvis tynnere om man er gravid.Anonymous poster hash: e4227...d91
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Jeg skjønner ikke dette her. Masse geleaktig slim i dag også og denne gangen lysrgult. Strekkbart og veldig glatt.Anonymous poster hash: f62e1...982
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Det skal være blankt, så har det farge i seg ville jeg oppsøkt lege. Kan være sykdom av noe slag.Anonymous poster hash: e4227...d91
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Jeg har ikke hatt EL slim når jeg er gravid kun "våt" som i å tisse på seg utflod. Så tror nok ikke det er et graviditetstegn heller at du har eggløsning eller fått en kjønnssykdom eller noe bakterielt.. Anonymous poster hash: 62f10...c7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå