Gå til innhold

DIY. Hvordan lage denne? (Bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

post-88332-0-36551700-1420430022_thumb.j

Noen som vet hvordan man lager denne?

Hva trenger man?

Fant den på en blogg, men får ikke svar av vedkommende.

Tar visstnok lang tid, men skal ikke koste mer en ca 50-100 kr å lage.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk :) Ser riktig ut!

Hvor kan jeg kjøpe denne typen filter da?

AnonymBruker
Skrevet

Men er det noen som vet hvor man får tak i sånne store kaffefiltere?? Det funker jo ikke med sånne vanlige fra matbutikken...

Anonymous poster hash: 86fa3...204

Skrevet

Det er vel ikke brannfarlig?

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ikke brannfarlig?

Jo, så det er viktig å beholde nok åpning i bunn og topp for å holde temperaturen nede.

Det finnes også flammehemmere man kan sette inn slike ting med, det ville kanskje ikke være så dumt her.

Skrevet

Jo, så det er viktig å beholde nok åpning i bunn og topp for å holde temperaturen nede.

Det finnes også flammehemmere man kan sette inn slike ting med, det ville kanskje ikke være så dumt her.

Hva med led-pære? :)

• Liker 1
Skrevet

Hva med led-pære? :)

Mindre varme, såfremt ikke noe går galt. Og det må man regne med at det kan gjøre her, og at pæren blir varmere enn den skal være. Er nok smart å bruke noe sånt ja.

AnonymBruker
Skrevet

Tar visstnok lang tid, men skal ikke koste mer en ca 50-100 kr å lage.

Det koster mye mer enn det. Husk at materialer er mye billigere i USA. Du trenger limpistol hvis du ikke har fra før, i tillegg trenger du en hel haug med patroner til pistolen. Du trenger også en bråte med kaffefiltre. Du kan bestille dem fra kontor- eller storkjøkkengrossister. Jeg er usikker på prisene, men du må regne med 300 kr for 1000 filtre. Jeg har sett at folk har brukt 2500 filtre til en slik lampe.

Anonymous poster hash: f66a8...340

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...