AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Hei. Jeg har aldri vært i begravelse før og trenger hjelp til hva jeg skal ha på meg. Har en svart kjole som går til rett over knærne, veldig klassisk kjole, er dette noe jeg ban bruke? Tenkte å ha svarte strømper under samt svarte pumps og en svart kåpe over.Anonymous poster hash: d4d5f...f33
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Jeg synes det virker som et bra valg. 1
Alvea Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Absolutt. Gjerne sort strømpebukser med nok denier slik at ikke hud skinner gjennom. Regner med kjolen ikke har utrigning
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Absolutt. Gjerne sort strømpebukser med nok denier slik at ikke hud skinner gjennom. Regner med kjolen ikke har utrigning Nei halsen er rund og går opp til kragebena. Takk! Jeg står mellom en mellomgrå kåpe eller en svart, den gråe varmer mer enn den svarte. Ts.Anonymous poster hash: d4d5f...f33
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Det spiller ingen rolle om du har grå eller sort jakke, så lenge ingen av dem er "morsom" eller lodden el.Anonymous poster hash: c5e8d...05d
skruf Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Du må ikke ha helsorte klær i en begravelse, så hvis den grå kåpen er varmere så tar du den. Det viktigste er at klærne ikke har dyp utringning, er minikort og avslørende, eller grelle og skrikende farger. Sist jeg var i begravelse så hadde jeg på meg et sort skjørt som går til litt under knærne, blå bluse (var i begravelsen til farmoren min, og blå har alltid vært yndlingsfargen hennes), sort cardigan og sort kåpe.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Det høres veldig fint ut til en begravelse. Jeg var i begravelse i fjor til en nær slektning, og jeg ble temmelig sjokkert over at flere kom i svarte tights med en slaskete genser over. Dette var altså de nærmeste pårørende. Selv gikk jeg i svart skjørt til litt under kneet, mørk enkel bluse til, og en mørk grå kåpe. Er det vanlig å komme i en begravelse i hverdagsklær? Anonymous poster hash: 3edfa...9ce
Petalouda Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Er det vanlig å komme i en begravelse i hverdagsklær? Anonymous poster hash: 3edfa...9ce Det burde i alle fall ikke være det. Men barn lærer ikke å pynte seg til noe som helst lenger, de går i prinsessekjoler til hverdags i barnehagen og kommer i olabukser og t-skjorter i bursdagsselskap. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Nei halsen er rund og går opp til kragebena. Takk! Jeg står mellom en mellomgrå kåpe eller en svart, den gråe varmer mer enn den svarte. Ts.Anonymous poster hash: d4d5f...f33 Jeg hadde samme kjole i sist begravelse. Anbefaler å bruke en kjole du kan legge vekk i etterkant om du ikke klarer å gå med den av emosjonelle grunner. Kjolen min er jun brukt i begravelsen og lagt vekk siden. Anonymous poster hash: 654e7...200 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå