AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Jeg har holdt et godt øye med ei fin og hyggelig ung dame som jobber i butikk i nabolokalet hvor jeg jobber. Jeg er der ofte og hun sitter noen ganger i kassa. aaah. Jeg aner ikke hvordan jeg skal få kontakt med henne. Det er også ofte kø og jeg har jo ikke tid til å si noe til ho og jeg tror ikke jeg helt tør det heller... Snakke med henne mens at det står folk bak meg i kø.... Noen som har ideer? Anonymous poster hash: 137e1...3f8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Huff den er vrien.. Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 2c076...b1c
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Huff den er vrien.. Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 2c076...b1c 21 Anonymous poster hash: 137e1...3f8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Du vet ikke hva hun heter da? Kontakt henne på facebook? Noen her inne mener at det er creepy, men jeg syntes det hadde vært mye verre å bli kontaktet direkte. Anonymous poster hash: 2c076...b1c
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Du vet ikke hva hun heter da? Kontakt henne på facebook? Noen her inne mener at det er creepy, men jeg syntes det hadde vært mye verre å bli kontaktet direkte. Anonymous poster hash: 2c076...b1c Jeg fant henne i går... Født samme år også ! Jeg vet ikke helt... Anonymous poster hash: 137e1...3f8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Facebook er vel det eneste valget mitt... Jeg er litt bekymret, tenk om hun har kjæreste. Det hadde blitt så flaut. Og hva om hun ikke vil. Jeg liker å gå i den butikken og jeg tror jeg aldri hadde tørt å gå ditt igjen med frykt for å treffe henne. Tenke, Tenke, Tenke.... Hva om ikke jeg liker henne? Anonymous poster hash: 137e1...3f8
Sofia123 Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Facebook er vel det eneste valget mitt... Jeg er litt bekymret, tenk om hun har kjæreste. Det hadde blitt så flaut. Og hva om hun ikke vil. Jeg liker å gå i den butikken og jeg tror jeg aldri hadde tørt å gå ditt igjen med frykt for å treffe henne. Tenke, Tenke, Tenke.... Hva om ikke jeg liker henne? Anonymous poster hash: 137e1...3f8 Du må nesten veie det opp. Har lyst til å si at du skal gi gass, men hvis du føler at du ikke hadde taklet en avvisning er det kanskje best å la være. Siden dere er rundt samme alder tror jeg hun kun hadde tatt det som et kompliment. Det hadde i hvert fall jeg! 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Hvis butikken har åpent sent på kvelden, kan du ta turen dit da. Bedre sjanse til å få vekslet noen ord med henne når det er stille og lite kunder. Når du først har snakket med henne noen ganger, er det mer naturlig med kontakt på Facebook, da er du ikke en totalt fremmed lenger. Anonymous poster hash: 87898...2f2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Prøv å bli kjent gradvis så det ikke blir så brått kanskje? Jeg turte ikke direkte å spørre ut en fyr som gikk i klassen over meg da jeg gikk på vgs. så jeg begynte å smile til ham når jeg passerte ham i gangen. Og når han begynte å smile først, så begynte jeg å hilse, og når han begynte å hilse tilbake så kunne jeg finne på å si god helg/hatt en fin helg osv. og etterhvert ble det naturlig å slå av en prat i kantina eller om vi tilfeldigvis møttes, og så ballet det på seg. Han spurte meg ut til slutt;) Anonymous poster hash: 91709...f91 1
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 6. januar 2015 #10 Skrevet 6. januar 2015 Prøv å bli kjent gradvis så det ikke blir så brått kanskje? Jeg turte ikke direkte å spørre ut en fyr som gikk i klassen over meg da jeg gikk på vgs. så jeg begynte å smile til ham når jeg passerte ham i gangen. Og når han begynte å smile først, så begynte jeg å hilse, og når han begynte å hilse tilbake så kunne jeg finne på å si god helg/hatt en fin helg osv. og etterhvert ble det naturlig å slå av en prat i kantina eller om vi tilfeldigvis møttes, og så ballet det på seg. Han spurte meg ut til slutt;) Anonymous poster hash: 91709...f91 Fucking A. Dette er slik jeg som regel gjør det om det er en jente jeg vet at jeg ser flere ganger. Det vil si, jeg er jo den som starter å si hei. Og nå om dagen er jeg så frempå at jeg like gjerne stopper og snakker med henne først som sist. Uansett, dette er veldig naturlig og jeg tror jenter har følelsen av at de blir kjent med meg, ikke "sjekket opp". Om kjemien er bra og jeg er tiltrukket, så får hun en invitasjon. Om ikke, har vi blitt venner (de fleste ender jeg opp som kun venner med).
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 6. januar 2015 #11 Skrevet 6. januar 2015 Jeg begynte å skrive hva jeg nylig gjorde med en jente bak et kassaapparat, men innså at jeg liker henne så godt at jeg ikke vil risikere å bli avslørt. Uansett, essensen av det jeg tenkte å skrive er du bør starte med å føre en samtale med henne. Ikke spør henne ut helt ut av det blå. Om ikke situasjonen har noe annet å tilby, så bruker jeg bare å si, "Har du en fin kveld?" Veldig enkelt, men mer enn 99% av norske kunder gjør. Selvsagt smiler du og har god øyekontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå