Hontas Skrevet 2. august 2004 #21 Skrevet 2. august 2004 Ser egentlig ikke paa meg selv som veldig kresen, men naar jeg begynner aa ramse opp ting jeg ikke liker...: * stangseleri * rosenkaal * oliven * boenner * ansjos (er det saann det skrives mon tro?) * valnoetter
Tusseline Skrevet 2. august 2004 #22 Skrevet 2. august 2004 Spiser og prøver meg på alt, men muggost fikser jeg rett og slett ikke.
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2004 #23 Skrevet 2. august 2004 Jeg klarer ikke sopp, muggoster og Camembert-typete oster. Og jeg takker nei når jeg får servert kjøtt, fisk eller annet med øyner.
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2004 #24 Skrevet 2. august 2004 - all ost som ikke er som helt vanlig norvegia - tunge - lever - blodpudding, blodkake - oliven - asparges - svinekoteletter
Emy Skrevet 2. august 2004 #25 Skrevet 2. august 2004 Muggoster, blekksprut, østers, kaviar, lever, stenbitt ( gudbedre den fisken er stygg ) krabber, hummer
^me^ Skrevet 3. august 2004 #26 Skrevet 3. august 2004 øh.. jeg liker ikke: - div. innmat fra førdøyelsessystemet - østers, blåsjell, blekksprut - tomat og paprika - klarer ikke og spise fisk så lenge jeg kan se huden til fisken(da får jeg brekningsfornemmelser) - senep og majones - sopp jeg ser ikke på meg selv som kresen, men skulle samboeren min svart på dette kunne han ha sittet her og skrevet i dagevis! ikke noe enkelt og lage mat til han nei! går faktisk ikke og gå ut med ham på resturanger pga. at han liker ingenting han får servert?
Gjest 3llie Skrevet 3. august 2004 #27 Skrevet 3. august 2004 Innmat Sild Blåskjell Kaviar Sopp Muggost Snegler Krabbe Oliven Rosenkål Lutefisk Rakfisk Torsk ..og sikkert mye mer!
-Fisken- Skrevet 5. august 2004 #28 Skrevet 5. august 2004 - grandis - joikakaker - pølser - blodmat og lever
Arkana Skrevet 6. august 2004 #29 Skrevet 6. august 2004 Alt av skalldyr, kaviar, fenalår, pinnekjøtt, blodmat, innmat, grandiosa, muggost, sopp, oliven og mye mye mer.
:-) anna Skrevet 6. august 2004 #31 Skrevet 6. august 2004 TRor ikke det er noe jeg liker så dårlig at jeg ikke greier å tvinge det i meg om jeg får det servert. Det må i tilfelle være melkeprodukter som er gått ut på dato. Men jeg liker ikke: - laks - bønner
Gjest 1111 Skrevet 7. august 2004 #32 Skrevet 7. august 2004 Smør. Det er veldig upraktisk, men siden jeg var i fireårs-alderen har jeg ikke klart å svelge smør (som ikke er smeltet eller brukt i steking osv).
Brunhilde Skrevet 7. august 2004 #33 Skrevet 7. august 2004 Jeg får si som :-) anna, blir det servert klarer jeg nok å få det ned... Men jeg er ikke glad i noe slags grøt, ellers spiser jeg det meste, med større eller mindre glød...
LilleBille Skrevet 7. august 2004 #34 Skrevet 7. august 2004 Jeg har totalsperre på bacalao .. og sild ... og nyrer - og lever i alle fasonger .. Det er også en god del ting jeg meget gjerne står over som aspik, skjell, snegler, blekksprut etc. men klarer vel å "true" det ned om jeg må...
Ylajali Skrevet 8. august 2004 #35 Skrevet 8. august 2004 Bacalao ER æsj. Tunfisk-sushi, nå fikk jeg ståpels av tanken. Løk, sylteagurk, elghakk, steinbit, barbeque saus. Og en gang jeg var i nordnorge så serverte de kokt selspekk, FY Å FYSJ! Jeg klarte aldri smake på det, brakk meg av lukta. Når jeg i tillegg så samboeren skrape det av tunga i ren desperasjon så lot jeg være. Og helt sikkert en del annet småtteri, men i det store og hele så spiser jeg det meste.
Bokalven Skrevet 8. august 2004 #36 Skrevet 8. august 2004 Masse! For å nevne noe: Koteletter, erter, kjøttkaker, hamburgere, karbonader, biff, skinke, pølser, asparges... Og masse mer. Nå har jeg "heldigvis" matintoleranse mot alt av kjøtt bortsett fra kylling og en del sjømat, så da trenger jeg ikke uroe meg for at det blir sett rart på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå