Gå til innhold

Hva liker du ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser egentlig ikke paa meg selv som veldig kresen, men naar jeg begynner aa ramse opp ting jeg ikke liker...:

* stangseleri

* rosenkaal

* oliven

* boenner

* ansjos (er det saann det skrives mon tro?)

* valnoetter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser og prøver meg på alt, men muggost fikser jeg rett og slett ikke.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg klarer ikke sopp, muggoster og Camembert-typete oster.

Og jeg takker nei når jeg får servert kjøtt, fisk eller annet med øyner.

Gjest Gjesta
Skrevet

- all ost som ikke er som helt vanlig norvegia

- tunge

- lever

- blodpudding, blodkake

- oliven

- asparges

- svinekoteletter

Skrevet

Muggoster, blekksprut, østers, kaviar, lever, stenbitt ( gudbedre den fisken er stygg ) krabber, hummer :kvalm:

Skrevet

øh.. jeg liker ikke:

- div. innmat fra førdøyelsessystemet

- østers, blåsjell, blekksprut

- tomat og paprika

- klarer ikke og spise fisk så lenge jeg kan se huden til fisken(da får jeg brekningsfornemmelser)

- senep og majones

- sopp

jeg ser ikke på meg selv som kresen, men skulle samboeren min svart på dette kunne han ha sittet her og skrevet i dagevis!

ikke noe enkelt og lage mat til han nei!

går faktisk ikke og gå ut med ham på resturanger pga. at han liker ingenting han får servert?

Skrevet

Innmat

Sild

Blåskjell

Kaviar

Sopp

Muggost

Snegler

Krabbe

Oliven

Rosenkål

Lutefisk

Rakfisk

Torsk

..og sikkert mye mer!

Skrevet

- grandis

- joikakaker

- pølser

- blodmat og lever

Skrevet

Alt av skalldyr, kaviar, fenalår, pinnekjøtt, blodmat, innmat, grandiosa, muggost, sopp, oliven og mye mye mer.

Skrevet

Surkål,sviskekompott,alt med aspikk

Skrevet

TRor ikke det er noe jeg liker så dårlig at jeg ikke greier å tvinge det i meg om jeg får det servert. Det må i tilfelle være melkeprodukter som er gått ut på dato.

Men jeg liker ikke:

- laks

- bønner

Skrevet

Smør.

Det er veldig upraktisk, men siden jeg var i fireårs-alderen har jeg ikke klart å svelge smør (som ikke er smeltet eller brukt i steking osv).

Skrevet

Jeg får si som :-) anna, blir det servert klarer jeg nok å få det ned... Men jeg er ikke glad i noe slags grøt, ellers spiser jeg det meste, med større eller mindre glød...

Skrevet

Jeg har totalsperre på bacalao .. og sild ... og nyrer - og lever i alle fasonger ..

Det er også en god del ting jeg meget gjerne står over som aspik, skjell, snegler, blekksprut etc. men klarer vel å "true" det ned om jeg må...

Skrevet

Bacalao ER æsj.

Tunfisk-sushi, nå fikk jeg ståpels av tanken.

Løk, sylteagurk, elghakk, steinbit, barbeque saus.

Og en gang jeg var i nordnorge så serverte de kokt selspekk, FY Å FYSJ! Jeg klarte aldri smake på det, brakk meg av lukta. Når jeg i tillegg så samboeren skrape det av tunga i ren desperasjon så lot jeg være.

Og helt sikkert en del annet småtteri, men i det store og hele så spiser jeg det meste.

Skrevet

Masse! For å nevne noe: Koteletter, erter, kjøttkaker, hamburgere, karbonader, biff, skinke, pølser, asparges... Og masse mer.

Nå har jeg "heldigvis" matintoleranse mot alt av kjøtt bortsett fra kylling og en del sjømat, så da trenger jeg ikke uroe meg for at det blir sett rart på. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...