AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Noen andre som blir litt skremt av alle de rare/skumle holdningene her inne?. Anonymous poster hash: 70be0...c6a 1
Nowayback Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Nei. Hvilke holdninger? Vær mer spesifikk. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Noen andre som blir litt skremt av alle de rare/skumle holdningene her inne?. Anonymous poster hash: 70be0...c6a Jeg er SKREMT over å oppleve at det ikke er yttringsfrihet inne på KG...om ganske bagatellmessige saker i en moderne verden,hvor man ønsker fremskritt...på enkelte områder.Eks medisinske fremskritt... Saker som handler om bedre kvinnehelse blant annet.Fikk advarsel om utestengelse pga propaganda for dette.Dette syns jeg er ILLE å oppleve i et fritt land som Norge.Hvor det bør være yttringsfrihet på disse områdene.Føler det blir feilaktig å kalle dette krenkende.Når det faktisk er mye sannhet i det,selv om dette er store tabuer i samfunnet å snakke om... Vell-verden ønsker ikke å gå fremover,den vil hvist helst gå bakover : ) Anonymous poster hash: 5abff...2bb 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Ja har nok blitt litt. virker som at hver eneste mann er drittsekk jo..ødelegger jo litt for troen min på at det kan bli meg og han jeg liker. for jeg tenker liksom uansett at han vil garantert ha en kvinne i skjul...osv osv. Anonymous poster hash: 91825...906 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Jeg er SKREMT over å oppleve at det ikke er yttringsfrihet inne på KG...om ganske bagatellmessige saker i en moderne verden,hvor man ønsker fremskritt...på enkelte områder.Eks medisinske fremskritt... Saker som handler om bedre kvinnehelse blant annet.Fikk advarsel om utestengelse pga propaganda for dette.Dette syns jeg er ILLE å oppleve i et fritt land som Norge.Hvor det bør være yttringsfrihet på disse områdene.Føler det blir feilaktig å kalle dette krenkende.Når det faktisk er mye sannhet i det,selv om dette er store tabuer i samfunnet å snakke om... Vell-verden ønsker ikke å gå fremover,den vil hvist helst gå bakover : ) Anonymous poster hash: 5abff...2bb Du har kanskje gått bakover med grammatikken din? Anonymous poster hash: 8b5a1...022 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Ja har nok blitt litt. virker som at hver eneste mann er drittsekk jo..ødelegger jo litt for troen min på at det kan bli meg og han jeg liker. for jeg tenker liksom uansett at han vil garantert ha en kvinne i skjul...osv osv. Anonymous poster hash: 91825...906 Enig i dette. Anonymous poster hash: 9a712...9fb 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 ja, fikk nettopp vite av en fremmed at jeg er maktsyk og at jeg setter et barn til verden bare for å få makt..ganske skremmende at noen sier det om en person de aldri har møtt.. Anonymous poster hash: 6ce34...228 6
XuL Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Jeg er SKREMT over å oppleve at det ikke er yttringsfrihet inne på KG...om ganske bagatellmessige saker i en moderne verden,hvor man ønsker fremskritt...på enkelte områder.Eks medisinske fremskritt... Saker som handler om bedre kvinnehelse blant annet.Fikk advarsel om utestengelse pga propaganda for dette.Dette syns jeg er ILLE å oppleve i et fritt land som Norge.Hvor det bør være yttringsfrihet på disse områdene.Føler det blir feilaktig å kalle dette krenkende.Når det faktisk er mye sannhet i det,selv om dette er store tabuer i samfunnet å snakke om... Vell-verden ønsker ikke å gå fremover,den vil hvist helst gå bakover : ) Anonymous poster hash: 5abff...2bb Men så er da Kvinneguiden en privateid nettside, så dine ytringsfriheter betyr nada. 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #10 Skrevet 5. januar 2015 For en tid tilbake skrev jeg et innlegg her om hvordan jeg sliter med å leve etter å ha blitt misbrukt av stefar. Fikk da det svar at jeg fortjente det sikkert. Det verste er at jeg rapporterte det, men moderator lot det stå. Anonymous poster hash: ca8a1...fab 27
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #11 Skrevet 5. januar 2015 Det som bekymrer meg, er måten trådstartere i åpenbart vanskelige livssituasjoner og kriser får svar på. Noen brukere hevder sin rett, i kraft av at dette er et diskusjonsforum og i kraft av å ha lov til å være uenig med trådstarter i en diskusjon, til å sable ned enkelte og oppføre seg som vassekte rasshøl. Anonymous poster hash: e3052...803 20
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #12 Skrevet 5. januar 2015 Jeg er SKREMT over å oppleve at det ikke er yttringsfrihet inne på KG...om ganske bagatellmessige saker i en moderne verden,hvor man ønsker fremskritt...på enkelte områder.Eks medisinske fremskritt... Saker som handler om bedre kvinnehelse blant annet.Fikk advarsel om utestengelse pga propaganda for dette.Dette syns jeg er ILLE å oppleve i et fritt land som Norge.Hvor det bør være yttringsfrihet på disse områdene.Føler det blir feilaktig å kalle dette krenkende.Når det faktisk er mye sannhet i det,selv om dette er store tabuer i samfunnet å snakke om... Vell-verden ønsker ikke å gå fremover,den vil hvist helst gå bakover : ) Anonymous poster hash: 5abff...2bb Tenker du på det med at alle kvinner bør velge keisersnitt for å unngå å revne under fødselen? Du står fritt til å mene dette men jeg vil tro at evt trussel om utestengelse går på at du bare høvler på med egne meninger i stedet for å vise til forskning og seriøse kilder. Du har jo ikke en gang egen erfaring å slå i bordet med og jeg vet det har vært tilfeller der du har gått ganske personlig til verks mot både vordende mødre, nybakte mødre og flergangsfødende i tråder om fødsel. Da bikker det faktisk over fra "bare" ensidig meningspåvirkning til å bli personangrep. Det må du da skjønne ikke er greit på et diskusjonsforum, uansett hva det handler om. Da er det nettopp dine holdninger som er skremmende. Ikke nødvendigvis holdningene dine til fødselsmetode men holdningene dine til hvordan man snakker/skriver til andre mennesker. Anonymous poster hash: c9f4b...c72 11
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #13 Skrevet 5. januar 2015 Yup. Anonymous poster hash: c0ea7...a16
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #14 Skrevet 5. januar 2015 Nei, blir ikke skremt. Heller oppgitt. Jeg blir både skremt og oppgitt. Anonymous poster hash: aa141...adc
Gjest brutal_mann Skrevet 5. januar 2015 #15 Skrevet 5. januar 2015 For en tid tilbake skrev jeg et innlegg her om hvordan jeg sliter med å leve etter å ha blitt misbrukt av stefar. Fikk da det svar at jeg fortjente det sikkert. Det verste er at jeg rapporterte det, men moderator lot det stå. Anonymous poster hash: ca8a1...fab Hvor? Gi meg link, det der skal rapporteres! 19
Kystpia Skrevet 5. januar 2015 #16 Skrevet 5. januar 2015 Jeg blir både skremt og oppgitt. Anonymous poster hash: aa141...adc Jeg har til dags dato ikke møtt på slike mennesker IRL som det tilsynelatende florerer av her på Kg. 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #18 Skrevet 5. januar 2015 Som? Er det feminist debattene som plager deg? Det er nå bare noe folk skriver om fordi de mener at gutter og dårligere stilte menn blir glemt. Det er ingen som skylder på kvinner, men staten og feminister. Anonymous poster hash: 18e1c...915 1
Gjest Fenrir Skrevet 5. januar 2015 #19 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Jeg har til dags dato ikke møtt på slike mennesker IRL som det tilsynelatende florerer av her på Kg. Men det er jo litt av det som er så skummelt at det viser jo bare hvor mye slemme mennesker det egentlig er. Endret 5. januar 2015 av Fenrir 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #20 Skrevet 5. januar 2015 Jeg hadde blitt skremt av den utbredte offermentaliteten til kvinner her og generell, hvis det ikke hadde vært for at jeg er så vandt til den nå. Anonymous poster hash: 3246f...f9b 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå