Gå til innhold

Samvær etter fødsel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Faren til babyen i magen er ikke lenger kjæresten min, jeg er på ingen måte over han i det hele tatt.. Hvordan blir det da med samvær etter fødselen? Hormonene mine er høyt og lavt nå, kan ikke forestille meg hvordan det blir etter fødselen! Noen med erfaringer?

Anonymous poster hash: e33b5...11f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter litt på tråden min, Hehe.. Hvor mye samvær har far rett på de første månedene? Vil ikke ødelegge far og barns forhold, men vil ikke at jeg selv blir ødelagt heller

Anonymous poster hash: e33b5...11f

Skrevet

I starten er korte men hyppige samvær det beste for barnet og i kjente og trygge omgivelser. F. Eks 2-3 timer 2 ganger i uken og annen hver lørdag eller søndag med kanskje 4 timer.

Det er det megleren fortalte til meg og min eks når vi var på mrklinsmøtet.

Hvis du syns det er ubehagelig å være rundt barnefar, så kan kanskje din mor om hun blir kjent med barnet og barnet føler seg trygg. Men om du ammer, så må det jo tas visse hensyn til barnet, om du ikke pumper deg da!

Ønsker deg lykke til, er ingen enkel sak dette her. Sett deres egne behov til side og fokuser på barnet :-)

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til :) bf kom på sykehuset mens noen var der, men syntes det var veldig ubehagelig. Han klarte ikke løfte henne opp riktig og ville ikke ta imot hjelp heller. Ville invitert han så tidlig som mulig for at det skal bli mest naturlig. Men gjerne ha noen til stedet. Han har ikke krav på å ha barnet alene den første tiden bare så det er sagt og overnatting anbefales ikke!

Anonymous poster hash: 2a7f9...508

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...