AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Here's the deal: match på Tinder. Prata litt og han spurte deretter om vi skulle møtes samme kveld, det passet ikke, og jeg takket fint nei. Nå er det snakk om et nytt møte til helgen. Kan ikke si at interessen fra min side er så veldig stor enda, men det vet jeg jo ikke før jeg treffer han, eller? Tingen er at etter personen bestemte seg for å gi nr sitt til meg, og da fikk jeg en gylden mulighet; google. Litt vage bilder på Tinder, men på Facebook er det imidlertidig helt klart, og ikke så veldig flatterende.. Men så tenkte jeg at jeg taper ingenting på å treffe mennesket og se hvordan det går? Inntil jeg fant ut at han har noen selvkomponerte låter ute på nettet, de er mildt sagt fæle. Er jeg overanalyserende og kjip nå? Hvis jeg vil gå på daten mer for erfaringens skyld, er det urettferdig mot ham? Vi har ikke pratet noe særlig, så tenker at interessen ikke er så voldsom fra hans side heller.. Lite datingerfaring, så kanskje jeg blir en erfaring rikere? Tips mottas med stor takknemlighet - speak your mind! Anonymous poster hash: bad94...44e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Hmm, dette er min personlige mening. Men hvis du syntes at bildene på facebook var lite flatterende er det jo liten vits i å møtes ettersom du åpenbart ikke er tiltrukket av han. Men mindre han har en sykt bra personlighet som du tiltrekkes av, men det hørtes ikke slik ut i fra beskrivelsen. Hadde ikke kastet bort tid på dette, hverken din eller hans. Anonymous poster hash: 6c3f6...a78 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Tja noen ganger blir man postivt overrasket i virkeligheten, noen ganger negativt. Jeg ser ikke helt at det å gå på en date er noe "stort", er jo bare å gå og se.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Here's the deal: match på Tinder. Prata litt og han spurte deretter om vi skulle møtes samme kveld, det passet ikke, og jeg takket fint nei. Nå er det snakk om et nytt møte til helgen. Kan ikke si at interessen fra min side er så veldig stor enda, men det vet jeg jo ikke før jeg treffer han, eller? Tingen er at etter personen bestemte seg for å gi nr sitt til meg, og da fikk jeg en gylden mulighet; google. Litt vage bilder på Tinder, men på Facebook er det imidlertidig helt klart, og ikke så veldig flatterende.. Men så tenkte jeg at jeg taper ingenting på å treffe mennesket og se hvordan det går? Inntil jeg fant ut at han har noen selvkomponerte låter ute på nettet, de er mildt sagt fæle. Er jeg overanalyserende og kjip nå? Hvis jeg vil gå på daten mer for erfaringens skyld, er det urettferdig mot ham? Vi har ikke pratet noe særlig, så tenker at interessen ikke er så voldsom fra hans side heller.. Lite datingerfaring, så kanskje jeg blir en erfaring rikere? Tips mottas med stor takknemlighet - speak your mind! Anonymous poster hash: bad94...44e Akkurat samme situasjonen her. Vel, nesten i hvert fall. Har blitt bedt ut på en kaffe for å bli bedre kjent, og det takket jeg ja til, men et bestemt tidspunkt er ikke bestemt ennå. Det er det jeg som skulle finne ut av hva som passet. Nå har det seg bare slik at jeg har klart å finne vedkommende på Facebook, og jeg skjønner allerede nå at dette ikke kommer til å bli noen suksess (både når det kommer til interesser og utseende). Må bare prøve å komme en grei grunn til å takke nei til dette nå...Anonymous poster hash: 7420d...ea2
draug 75 Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Ta en kopp kaffe (eller te). Kjeder du seg, så kjeder du deg og det er ingen ting å gjøre med. Det er en del av det å være singel og på tinder. Du må møte de, og i 8 av 9 tilfeller ønsker du at kaffekoppen var mye mindre. Sånn er det bare. Gi deg og den andre en sjans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå